Разові покупки, згоряння бонусів та інше: чому українці відмовляються від програм лояльності
Основними причинами відмови українців від програм лояльності є разові покупки, згоряння бонусів та відсутність персоналізації. 56% споживачів змінюють звички лише через реальну вигоду, а бали без пояснень та складні механіки – вже не працюють.
Про це свідчать результати дослідження компанії Devlight, проведеному в травні 2025-го, пише Forbes.
Аналітики пояснюють, як змінюється купівельна поведінка споживачів та як залучати нових користувачів у програми лояльності.
Учасники опитування відзначили, що найчастіше користуються програмами лояльності в:
- продуктових магазинах – 89,8%;
- аптеках – 73,5%;
- fashion-сегменті – 44,9%.
Найменше всього – у салонах краси та спортзалах (9%), закладах харчування (25%), на АЗС (27%).
Кожен третій респондент має три і більше програм, але лише частина з них викликає реальну лояльність.
Головною причиною відмови від реєстрації є усвідомлення, що покупка разова і додаток не знадобиться.
Українці часто ігнорують програми лояльності, адже не бачать у них вигоди. Найчастіше відлякує згоряння бонусів (55,8%) і заплутані правила конвертації балів. Споживачі не хочуть витрачати час якщо знижка мізерна або не актуальна.
Ще одна причина – відсутність персоналізації: користувачі не реагують на шаблонні акції, які не враховують їхні звички.
Майже 72% споживачів приєднуються до програм лояльності заради миттєвої вигоди – подарунка або знижки на поточну покупку. 50% – купували більше товарів заради бонусів чи певної знижки.
У 64% випадків вартість покупки була до 1000 грн, у 30% – до 5000 грн, ще 6% – вище 5000 грн.
Заради програми лояльності 73% споживачі змінювали звичний магазин або заклад. Понад 62% – вважають гейміфікацію важливою складовою лояльності, тоді як лише 7,6% стверджують, що для них це не має значення.
Серед основних брендів, що використовують гейміфікацію, респонденти найчастіше згадують “Сільпо”, monobank, ПриватБанк, ПУМБ, Temu, EVA.
Читайте також: На тлі економічних викликів: майже 65% українців обирають дешевші бренди (дослідження)
Найбільше покупців приваблює можливість отримати випадкову винагороду (89,8%), наявність статусів, що дають зростаючу вигоду, наприклад, знижку або кешбек (55,6%) і короткострокові челенджі з чіткою винагородою – їх хочуть 55,6% користувачів, але лише 34,7% реально стикалися з ними.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації