Індекс відновлення ділової активності в Україні впав до нуля – опитування
Індекс відновлення ділової активності в Україні у лютому знизився до нуля, що є найнижчим показником за останні два місяці. Водночас виробничі плани підприємств на наступні три місяці продовжують зростання другий місяць поспіль. Такі дані оприлюднив…
Понад половина українського бізнесу вказала на зростання корупції (дослідження)
На зростання рівня корупції у 2024 році вказали 57% бізнесу, що на 10 в.п. більше, ніж у 2023 році. Про це йдеться в дослідженні “Корупція в Україні 2024: розуміння, сприйняття, поширеність”, зроблене дослідницькою агенцією Info…
Українці на понад третину збільшили витрати на продукти та ліки під час війни (дослідження)
Третина українців збільшила витрати на продукти харчування та медикаменти, водночас частота покупок знизилася. Найменш ощадливою є молодь, яка рідше економить на одязі, готовій їжі та дозвіллі. Про це йдеться у щорічному дослідженні Deloitte Ukraine про…
Українці дедалі частіше обирають товари вітчизняних виробників – опитування
53% українців зазвичай купують українське, ще 17% — завжди віддають перевагу локальним брендам. Водночас для 8% опитаних походження товару не має значення. Про це йдеться в опитуванні, яке провів Rakuten Viber. Компанія запитала українців, чи…
Рейтинг українських ТРЦ у соцмережах за підсумками зими 2024/2025 (інфографіка)
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками зими 2024/2025. Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом…
Як змінився ринок праці в Україні за три роки війни (дослідження)
Через три роки після початку повномасштабного вторгнення ринок праці в Україні відновився на 93%. У лютому 2025 року кількість шукачів роботи досягла одного з найвищих показників за період кадрового дефіциту, який розпочався влітку 2023 року. …
Індекс лояльності клієнтів: як змінився NPS у різних галузях бізнесу за три роки війни
Одним з показників оцінки сервісу є net promoter score або NPS, тобто індекс лояльності клієнтів, концепцію якого ще у 2003 році представив у Harvard Business Review консультант компанії Bain&Company Фред Райхельд. В Україні дослідження цього…
E-commerce в Україні: як змінилися вподобання покупців у 2024 році
Наразі в Україні близько 11 млн інтернет-покупців, які усереднено на рік здійснюють 17 покупок онлайн на суму 1 300 гривень. Загалом протягом 2024 року українці придбали в інтернеті товарів та послуг на загальну суму 239…
Кожен третій український бізнес очолюють жінки: які галузі переважають
Кожен третій бізнес в Україні очолюють представниці жіночої статі. Найбільше таких компаній у прифронтових областях. За рік суттєво побільшало директорок айті компаній, сільгосп сфери та будівельних бізнесів. Про це повідомляє Опендатабот. У сфері айті все…
ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах в лютому 2025 року
Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за лютий 2025 року. У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить…
