Середня-роздрібна-купівельна-спроможність-у-Європі.-У-яких-країнах-витрачають-найбільше-(дослідження)

Середня роздрібна купівельна спроможність у Європі. У яких країнах витрачають найбільше (дослідження)

Середня роздрібна купівельна спроможність у країнах Євросоюзу становить 6517 євро на душу населення. Однак існують суттєві відмінності між 25-ма проаналізованими європейськими країнами, розповідає експерт з роздрібної торгівлі в бізнес-напрямку геомаркетингу GfK Філіп Войтех. Так, люксембуржці…

У-Європі-власні-торгові-марки-ритейлерів-б'ють-рекорди-з-продажів-у-першій-половині-2024-го---дослідження

У Європі власні торгові марки ритейлерів б’ють рекорди з продажів – дослідження

У першій половині 2024 року приватні торгові марки ритейлерів повідомили про нові рекорди, зокрема у одиницях продукції та частці в продажах порівняно з аналогічним періодом минулого року. Станом на червень 2024-го, частка ринку приватних торгових…

Конкурують-із-західним-масмаркетом.-Топ-10-найбільших-виробників-одягу,-взуття-і-текстилю-в-Україні-(дослідження)

Конкурують із західними брендами. Топ-10 найбільших виробників одягу та взуття в Україні (дослідження)

Сьогодні українська легка промисловість робить ставку на виробництво для військових і продажі за кордон, однак через наплив товарів з Азії та повернення західних мас-маркет брендів, часто програє конкуренцію на внутрішньому fashion-ринку. Про це йдеться у…

Частка-повітряних-тривог-під-час-роботи-ТЦ-незначно-знизилася-у-червні-2024-року

Частка повітряних тривог під час роботи ТЦ незначно знизилася у червні 2024 року (дослідження)

Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ у червні 2024 року склала 11,3%.  Це значно більше, ніж у червні 2023-го (5,3%), але менше, ніж у травні 2024-го (13,6%). П’ятірка регіонів з найбільшою часткою повітряних…

Споживчі-настрої-європейських-покупців-нарешті-стабілізувалися---дослідження

Споживчі настрої європейських покупців нарешті стабілізувалися – дослідження

У другому кварталі 2024 року настрої європейських споживачів змінилися у позитивному напрямку. Втім, більшість продовжує повідомляти про неоднозначні почуття щодо економіки, свідчить останнє дослідження філії ConsumerWise McKinsey. Що стосується розриву між поколіннями, то більша частка…

Як-змінився-український-ринок-онлайн-ритейлу-за-останні-роки---дослідження

Як змінився український ринок онлайн-ритейлу за останні роки – дослідження

Українська компанія-розробник програмного забезпечення Devlight оприлюднила дослідження щодо стану ринку ритейлу в Україні та його зміни впродовж кількох останніх років. Видання PSM ділиться результатами дослідження, а УРТЦ пропонує головне з нього у своєму матеріалі. За…

Розвиток-ТРЦ-в-Європі-східний-регіон-залишається-динамічним,-західний---стагнує-(дослідження)

Розвиток ТРЦ в Європі: східний регіон залишається динамічним, західний – стагнує (дослідження)

Якщо торговельні площі ТРЦ у Західній Європі поступово розширювалися протягом багатьох десятиліть, у Східній Європі вони пережили справжній бум у 2000-х роках. Про це йдеться у дослідженні компанії RegioData Research, яка детально порівняла розвиток торговельних…

Попит-на-кліматичну-техніку-росте-попри-складну-ситуацію-в-енергетиці---аналітика-Olx

Попит на кліматичну техніку росте попри складну ситуацію в енергетиці – аналітика OLX

З початком нових обстрілів ворогом енергоінфраструктури все більше українців віддають перевагу техніці з високим класом енергоефективності (A+ і вище). Це водночас впливає на вартість, адже така техніка є дорожчою за менш енергоефективні аналоги. Також існує…

Гострий-дефіцит-кадрів-стане-ключовим-фактором-для-українського-бізнесу-в-наступні-місяці---опитування

Гострий дефіцит кадрів стане ключовим фактором для українського бізнесу в наступні місяці – опитування

В українському бізнес-середовищі триває скорочення кількості працівників і поглиблення проблеми пошуку кваліфікованих кадрів. Про це свідчать результати опитування New Monthly Enterprises Survey (#NRES) Інституту економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД). На думку аналітиків, саме це…

Дохід-супермаркетів-в-онлайні-досяг-$345-млн-у-2023-році

Дохід супермаркетів в онлайні у 2023 році сягнув 345 млн доларів – дослідження

Дохід супермаркетів в онлайні у 2023 році досяг 345 млн доларів, що у 2,1 рази менше від рівня довоєнного 2021 року (753,9 млн доларів). Повне відновлення дохідності галузі FMCG-ритейлу в електронній комерції аналітики прогнозують на…