
Центр економічної стратегії: оптимізм у будівельній галузі різко зріс влітку
Влітку 2023 року вперше з початку повномасштабної війни аналітики помітити позитивні сигнали у сфері будівельного бізнесу. У Центрі економічної стратегії зазначають, що це сталося завдяки значним чинникам, що створили сприятливе середовище. За словами аналітиків, у…

Багато залежить від подій на фронті: що буде з цінами на торговельну нерухомість до кінця 2023-го
Кілька місяців поспіль український бізнес дає позитивні оцінки своєї діяльності, про це свідчить зокрема опитування НБУ та зростання індексу ділових очікувань підприємців. Це дає змогу відновлюватись і ринку комерційної нерухомості. Торговельні площі заповнюються активніше, а…

Ритейл під час війни: яким був оборот українських роздрібних мереж у 2022-му
Українські ритейлери зменшили виторг майже на 300 млрд грн, порівняно із довоєнним 2021 роком, але галузь досі залишається критично важливою для функціонування економіки країни. Про це свідчить дослідження Асоціації рітейлерів України на основі даних фінансової…

Підприємства торгівлі та будівництва знизили оцінку перспектив діяльності – індекс НБУ
У липні український бізнес досить стримано оцінив результати діяльності у найближчій перспективі, після трьох місяців позитивних очікувань. Про це свідчить Індекс очікувань ділової активності (ІОДА) від НБУ. Показник знизився до 48.8 пунктів із 50.8 у…

Галузь продовжує відновлення: що чекає українські ТРЦ у другій половині 2023-го
Українські ТРЦ у другому кварталі 2023 року показали гарні результати. Вакантність знижується, а умови для орендарів повертаються до довоєнних. Споживачі починають охоче витрачати гроші у торговельних центрах, а партнери ухвалили рішення не чекати кращих часів…

Ритейл знову в лідерах: рейтинг українських рекламодавців у червні 2023
Спеціалізована компанія Mix Digital проаналізувала активність топових рекламодавців та категорій у digital-середовищі України за червень 2023 року. Дані, представлені у дослідженні, порівнюються із показниками за попередній місяць та червень 2022 року. Українська Рада Торгових Центрі…

Barbie-трафік на маркетплейсі АЛЛО зріс утричі напередодні прем’єри
Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував реакцію клієнтів на прем’єру фільму Barbie та динаміку продажів популярної ляльки на платформі. Результатами із УРТЦ поділились у прес-службі компанії. Лялька Barbie завжди була популярною і користувалася стабільним попитом серед клієнтів…

Скільки податків сплатили українські ритейлери за рік великої війни – дослідження
Протягом минулого року українські компанії із різних галузей роздрібної торгівлі заплатили понад 90 млрд грн податків. Про це свідчить дослідження, проведене Асоціацією рітейлерів України. Згідно з ним, 40% (35 млрд грн) зі сплачених податків прийшлося…

Українці не готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв погіршився за всіма показниками
Індекс споживчих настроїв українців погіршився за всіма індикаторами у червні 2023 року. Про це свідчить щомісячне дослідження агентства Info Sapiens. Зазначається, що падіння зафіксовано як у оцінці особистого матеріального становища, так і у настроях щодо…

Український ритейл під час війни: мережам вдалося відновити роботу 99% магазинів
Наразі закритим залишається лише 1% торгових об’єктів/магазинів в Україні. З початку повномасштабної війни цей показник зменшився на 28%, свідчить дослідження серед членів Асоціації ритейлерів України. Згідно з його даними, через 16 місяців з 16 935…