Основні тренди нерухомості 2023: що планують українські девелопери
Український клуб нерухомості провів опитування майже 100 представників галузі щодо майбутніх перспектив. Дослідження проводилось протягом березня-квітня 2023 року і за його результатами, негативні економічні наслідки відчули всі учасники ринку, незалежно від регіону роботи. Попри це…
Coca-Cola, Colgate та інші: рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar
Компанія Kantar, яка займається аналізом ринків в усьому світі, оприлюднила останнє дослідження, що стосується популярності брендів FMCG-товарів. В ньому розглядаються купівельні звички покупців у 53 країнах, що представляють 86% населення світу. Через двозначну інфляцію, яка…
Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”
Українці все більше адаптовуються до воєнних реалій і починають активніше купувати товари не першої необхідності. Про це йдеться у аналітичному звіті будівельного ритейлера “Епіцентр”. За даними компанії, споживання наразі кардинально відрізняється від того, що було…
Частка власних торгових марок на ринку FMCG у Європі досягла 38%
У Європі на частку приватних торгових марок у FMCG припадає 38% від загального обсягу продажів, що дорівнює приблизно 229 мільярдам євро. Про це свідчить останній звіт спеціалізованої компанії Circana про сигнали попиту на FMCG. Він…
Актуальність ВТМ зросла під час війни – чому це вигідно ритейлерам і споживачам
Власні торгові марки є дуже поширеним явищем в усьому світі, в Україні зокрема. Кілька ВТМ має чи не кожна велика роздрібна мережа і здебільшого це продуктові товари, засоби для догляду та гігієни, аптечний асортимент, побутова…
Дослідження НБУ: підприємства торгівлі вперше за 1,5 роки дали позитивні прогнози
У квітні 2023 року український бізнес позитивно оцінив результати своєї діяльності, порівняно з минулим місяцем. Це сталося вперше з жовтня 2021 року. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА) від Національного банку, який у…
Огляд ринку торгової нерухомості Києва (дослідження CBRE Ukraine)
↑ 1.59М Загальна пропозиція, кв.м. (+1% р/р) ↑ 22К Нова пропозиція, кв.м. (-88% з поч. року) ↑ 17% Вакантність, кв.м. (+10 п.п. р/р) ↓ $35-$60 Ставка на кращі приміщення (-30% YTD), грн/кв.м/міс
Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті
Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних. Про це свідчить аналіз активності топових рекламодавців у digital за лютий 2023 року від агенції Mix Digital, за допомогою інструмента Gemius…
Євгенія Близнюк, Gradus Research: як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців
Війна зробила українців значно чутливішими до репутації брендів, і змусила робити свій вибір ще більш раціонально. Про те, як саме змінилися споживчі настрої за 2022 рік і як брендам адаптуватись під нові потреби аудиторії, розповіла…
Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла
Відключення електроенергії внаслідок масованих ракетних атак серйозно вплинули на роботу онлайн-магазинів та поведінку покупців. Тому гравці ринку електронної комерції розповіли, наскільки болючими була для них енергетична ситуація і як вони відновлюються після зими. За даними…