Розвиток власних торгових марок: підсумки 2024 року від Fozzy Group

Fozzy Group у 2024 році запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком.

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких “Премія”, “Повна чаша”, “Зелена країна”, Feels Good тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів “Сільпо”, повідомили УРТЦ у пресслужбі групи. 

Власні торгові марки є у всіх категоріях, за винятком алкоголю, тютюнових виробів та товарів для саду і городу. У 2024 році 85% продажів припадало на продукти харчування, а 15% — на непродовольчі товари. 

Серед минулорічних новинок, які особливо сподобалися гостям, лінійка сухих сніданків “Премія” та бренд Feels Good. 

Ми не зупиняємося та продовжуємо розширювати лінійку інноваційних молочних продуктів Feels Good. Цього року на полицях вже з’явилося молоко, очищене за допомогою передової технології мікрофільтрації. У процесі використовується сучасна керамічна мембрана, яка фізично затримує більшість шкідливих бактерій. Це дає змогу застосовувати “лагідну пастеризацію” при температурі 72–75°С та зберегти натуральний смак молока, — розповів Віктор Володін, керівник департаменту продукції “Власна торгова марка”.

Минулого року Fozzy Group також розширила співпрацю з новими постачальниками. Загальна кількість партнерів за 2024 рік зросла на 28% і перевищила дві сотні. Усі виробники пройшли перевірку якості продукції, стандартів виробництва та відповідності вимогам Fozzy Group. 

95% усіх постачальників — українські виробники, оскільки пріоритетом Fozzy Group є підтримка локального бізнесу та розвиток довгострокового партнерства.

Читайте також: АМКУ дозволив Костельману продати одне з підприємств Fozzy Group ексвласникам ТРЦ “Караван”

Для постачальників така співпраця — це стабільні замовлення та ефективне використання потужностей. Виробники отримують доступ до широкої аудиторії без необхідності вкладати гроші у рекламу, дизайн упаковки та маркетингові дослідження, що полегшує їхній вихід на ринок.