Скоротили збитки удвічі: СЕО “Auchan Україна” про підсумки 2024-го та закриття магазинів

Компанія “Auchan Україна” у 2024 році вдвічі скоротила збитки та надалі продовжує покращувати фінансові показники, шляхом впровадження нових форматів, оптимізації бізнес-процесів та купівельної спроможності українців.

Про це в інтерв’ю Forbes розповіла СЕО компанії Марта Труш. Українська Рада Торгових Центрів у своєму матеріалі пропонує найцікавіше.

Ключові підсумки 2024-го для компанії

Одним із важливих досягнень, як вважає Марта Труш, стало скорочення збитків більш ніж удвічі порівняно з 2023 роком. 

За минулий рік сплачено 926 млн грн податків, що є результатом стратегічного управління фінансами, ефективної роботи команди та адаптації до сучасних викликів.

Нам не доводиться працювати в режимі гасіння пожеж – ми рухаємось за розробленими та узгодженими заздалегідь протоколами, що дозволяє випереджати проблеми, - каже Труш.

В 2024 році компанія була сконцентрована на оздоровленні бізнесу, що допомогло оптимізувати операційні процеси та ресурси, покращити бізнес-показники. 

Зараз усі наші магазини обладнані резервним живленням, зміцнили логістику та мають пункти незламності для клієнтів. Ми свідомо інвестували в збитки, неухильно дотримуючись правила зачиняти магазини під час повітряних тривог, - додає вона.

Про закриття магазинів у Запоріжжі та Кривому Розі

За словами Труш, закриття фізичних гіпермаркетів у цих містах було зумовлене завершенням договорів оренди. 

Ми зберігаємо присутність у цих регіонах через онлайн-продажі та доставку, продовжуємо B2B-проєкти та соціальні ініціативи, - зазначає СЕО “Auchan Україна”.

Вона додала, що як тільки відбудеться покращення безпекової ситуації, компанія буде аналізувати можливості відновлення діяльності магазинів мережі в низці українських міст, зокрема у Харкові, Запоріжжі та Кривому Розі.

Про комерційну нерухомість “Auchan Україна”

Наразі у власності компанії чотири торговельні центри загальною площею 113 000 кв. м. 

Близько 200 наших орендарів у Rive Gauche, “Почайна”, “Біличі” та “Чернігівська” приносять користь як бізнесу, так і жителям міста. Ми продовжуємо їх розвивати, зокрема покращуємо tenant-mix – баланс між різними видами магазинів, щоб центри відповідали потребам відвідувачів, - зазначає Марта Труш.

Крім того, у компанії є 10 земельних ділянок (25+ га) в Києві та дві ділянки в Одеській області (13,2 га). 

Про підвищення лояльності клієнтів та нові рішення

Як зазначає Труш, у 2024 році 43,4% усіх чеків було здійснено з програмою лояльності, що на 5,7% більше, ніж у 2023-му. 

Якщо статистично прорахувати всі механізми економії, можна сказати, що наш постійний клієнт, який купує з карткою лояльності протягом року, отримує в середньому один місяць безкоштовних покупок. Це відчутна підтримка купівельної спроможності українських родин, - додає вона. 

Також компанія запустили пілотну програму “Вигідний Возик”. Ця ініціатива об’єднує знижки на популярні товари, акції, доставку та ексклюзивні пропозиції для власників карток лояльності.

Читайте також: Після виходу Auchan: у Чернівцях шукають інвестора для відродження колишнього ТЦ “Боянівка”

Крім того, компанія продовжує розширювати власну торгову марку, посилюючи співпрацю з українськими виробниками та розвиваючи власний імпорт.