Стають дедалі популярнішими: аутлетний бізнес стрімко розвивається у Європі

Формат магазинів чи торговельних центрів, де протягом усього року продається товар із минулих колекцій брендів зі значними знижками, вже давно користується попитом, зокрема зростає популярність по усій Європі.

Приміром, за інформацією across-magazine, у травні 2025 року у Польщі відкриється дизайнерський Outlet Kraków. Цей ТЦ призначений для обслуговування як міста Кракова, так і всього району Малої Польщі, пише UTG.

Проект розроблений KG Group з керуючою компанією ROS Retail Outlet Shopping. В Outlet Kraków буде представлено понад 120 відомих брендів, включаючи Аdidas, Tommy Hilfiger, Puma, Guess, Calvin Klein, Swarovski, Desigual та New Balance.

Аутлетний бізнес продовжує процвітати по всій Європі, що обумовлено зростанням попиту клієнтів на високоякісні бренди за доступними цінами, – говорить Томас Райхенауер, керуючий директор компанії ROS Retail Outlet Shopping. – Outlet Kraków наш четвертий проект у Польщі та ще одна важлива віха для нашого розширення. Ми раді представити цю концепцію у Кракові, збагативши роздрібний ландшафт та запропонувавши нові можливості як для мешканців, так і для туристів.

Відвідувачі у дизайнерському аутлеті Kraków зможуть відпочити в кафе та ресторанах, де будуть представлений відомий Starbucks, або привезти всю родину та насолодитися спеціальним дитячим майданчиком, додає Райхенауер. 

Новий об’єкт має ідеальне розтошування на перетині вулиць Нопоучки і Галичиської у місці, оточеному новими житловими та офісними будівлями. 

Саме доступність є одним із ключових сильних сторін проекту. Центр добре пов’язаний основними транспортними маршрутами, включаючи автомагістраль A4 (Wrocław-Kraków-Rzeszów) та швидкісну автомагістраль S7 (Gdańsk-Warsaw-Kraków). Поруч буде розташована спеціальна автобусна зупинка, а також понад 2 000 місць для паркування.

Центральне місце розташування – рідкість в аутлетній індустрії. Тому новий ТЦ, розташований на краю Нова-Хута, найбільшого житлового району Кракова, запропонує безпрецедентну близькість до місцевих жителів, а також буде обслуговувати мільйони внутрішніх та міжнародних туристів, які відвідують Краків щороку. 

Знаходження аутлета в центрі міста відображає сміливий і далекоглядний підхід в аутлетній галузі, – підкреслює Кшиштоф Гачорек, генеральний директор компанії KG Group. – В той час, як більшість аутлет-центрів зазвичай розташовані на околиці, Outlet Kraków процвітатиме в першокласній міській обстановці — поряд із великим житловим центром.

Окрім цього, як частина більшого багатофункціонального багатофункціонального комплексу з 12 гектарами, торговельний центр виграє від синергії з навколишніми підприємствами, що ще більше підвищить його привабливість. 

Завдяки сертифікації BREEAM, що забезпечує екологічні стандарти вищого рівня, ТЦ обіцяє яскраву атмосферу, що створюватиме привабливий простір для всіх відвідувачів.

Читайте також: Дубайський Mall of the Emirates анонсував реконструкцію вартістю 1,36 млрд доларів

Також Outlet Kraków має широкі коридори та затишні зони відпочинку. Розроблена як для стилю, так і для функціональності сучасна архітектура плавно поєднується з атмосферою, орієнтованою на дозвілля.