Світовий ринок люксових товарів скоротився вперше за два роки

Обсяг світового ринку товарів класу люкс у 2024 році знизився на 1%, досягнувши 1,48 трлн євро. Це перше скорочення після дворічного періоду швидкого зростання, який спостерігався у 2022-2023 роках після скасування обмежень, пов'язаних з COVID-19.

Відновлення міжнародних поїздок та роздрібної торгівлі сприяло значному зростанню ринку люксових товарів у 2022-2023 роках. Хоча у 2024 році відбулося незначне зниження, загальний обсяг ринку все одно залишається вищим за допандемічний рівень 2019 року.

Ключовий сегмент — персональні люксові товари — показав зниження вперше за останні 15 років, за винятком пандемійного спаду. За підсумками 2024 року обсяг цього сегмента становив 363 млрд євро, що на 2% менше у порівнянні з попереднім роком. 

Падіння попиту на товари класу люкс, на думку аналітиків, викликане впливом кількох причин. Серед них – загальна макроекономічна та геополітична невизначеність у світі, а також зростання вартості товарів преміальних брендів. Окрім того, важливу роль відіграє зміна споживацьких звичок серед молоді, покоління Z, що демонструє меншу зацікавленість, порівняно з іншими віковими групами.

Читайте також: Продажі Hermes у 2024 році перевершили очікування ринку

Незважаючи на загальну стагнацію, пожвавлення попиту зберігається в Європі та країнах Південно-Східної Азії. Ці регіони залишаються основними драйверами продажів завдяки туристичним потокам та відновленню внутрішнього споживання.

TradeMaster.UA.