Тарас Панасенко, “Аврора”: про плани ІРО, роботу на ринку Румунії та інше

Українська мережа мультимаркетів "Аврора" за рік роботи на румунському ринку відкрила 33 магазини та отримала близько 10 млн євро виторгу.

Про це розповів співзасновник і СЕО мережі “Аврора” Тарас Панасенко на Саміті експортерів від Forbes Ukraine.

Панасенко додав, що в 2025 році компанія планує вийти на 40 млн євро виторгу, тобто зрости у чотири рази. Крім того, в Румунії “Аврора” вже має 1 млн чеків і 1 млн клієнтів, 90% з яких – місцеві.

Також, за його словами, у 2025 році в Україні компанія планує відкрити 340–350 нових магазинів.

Хочемо вийти на ІРО, але чекаємо вдалого моменту для ритейл-компаній. Зараз, наприклад, польська Żabka вийшла на ІРО – вдало. Однак головний чинник, який позитивно позначиться на наш ІРО, – завершення воєнного стану в Україні, - зазначив Панасенко.

На нові ринки компанія цього року не планує виходити. У фокусі залишатиметься розвиток румунських магазинів. 

Але ми дивимося на Узбекистан, Молдову, Болгарію, - додав СЕО мережі “Аврора”.

Читайте також: “Аврора” відкрила розподільчий центр на Київщині (фото)

Зазначається, що виторг “Аврора” у 2024-му зріс на 42,5% і сягнув 38,5 млрд грн. За рік компанія інвестувала 2,5 млрд грн у розвиток бізнесу. Під час повномасштабної війни ритейлер відкрив понад 850 нових точок, у 2024 році – 283 магазини.