TikTok-магазин Lidl розпродав усі товари менше ніж за 20 хвилин

Асортимент нового магазину Lidl TikTok Shop був розпроданий за лічені хвилини, встановивши новий стандарт для британських супермаркетів.

Продуктовий ритейлер запустив TikTok Shop 20 лютого о 10 ранку, запропонувавши клієнтам 3 000 білкових продуктів, що були розпродані за 18 хвилин.

Дискаунтер заявив, що його набори вартістю 6 доларів складаються з високобілкових продуктів, які б коштували більше 36 доларів, якщо купувати їх окремо в магазині.

Серед брендів у наборах були протеїнова суміш для млинців Belbake, високопротеїнові оладки Crownfield, сироватковий протеїновий порошок IronMaxx, високопротеїнові чіпси Snacktastic.

Запуск магазину в соцмережі також дозволив Lidl розповсюджувати непродовольчі товари, до кожного набору яких додається фірмовий рушник з мікрофібри та набір резинок. Крім того, супермаркет додав до кожної покупки ваучери на знижку “Лідл плюс” для учасників програми.

Оскільки кількість покупців TikTok стрімко зростає, ми пишаємося тим, що стали першим супермаркетом, який зустрічає своїх клієнтів безпосередньо на платформі з нашими унікальними пропозиціями, створюючи ці ексклюзивні набори для демонстрації наших нових цікавих товарів, - сказала директор з маркетингу Lidl Джоанна Гомер.

Читайте також: Lidl уперше відкрив магазини в ТЦ у преміальному форматі (фото)

Lidl вперше оголосив про своє рішення почати продажі через додаток на початку цього тижня, після того, як Гомер заявила, що супермаркет має намір використати потенціал платформи.

Grocery Gazette