ТРЦ Nikolsky серед переможців на міжнародному конкурсі Solal Marketing Awards

18 жовтня 2022 року пройшла церемонія нагородження премії Solal Marketing Awards 2022.
Премія вручається за найкращий маркетинг у сфері торговельної нерухомості та висвітлює найцікавіші та найзначніші кампанії в галузі.

Аналізуючи передовий досвід та маркетингові показники, Solal Marketing Awards за багато років став головним конкурсним майданчиком провідних учасників глобального ринку.

Харківський торговельно-розважальний центр Nikolsky став лауреатом престижного конкурсу у галузі маркетингу торговельної нерухомості Європейської ради торгових місць (ECSP), зайнявши 3 місце на міжнародній премії Solal Marketing Awards у номінації Grand Opening.

Серед учасників були представники торговельних центрів з Польщі, Бельгії, Італії, Великобританії та інших країн Європи.

В даній номінації місця розподілились так:

  1. Manufaktura (Lodz, Poland)
  2. Ingka Centres (London, UK)
  3. Nikolsky (Kharkiv, Ukraine)

Для участі в номінації Grand Opening, необхідно було надати всі матеріали та документи, що повністю розкриють ідею, виклики, концепцію, підготовку, організацію та проведення відкриття об'єкта.

Номінантів оцінювали 25 незалежних суддів Solal з усієї Європи. Координатором результатів виступив Алан Торнтон, генеральний директор рекламної агенції AL Marketing та керівник команди European Solal Marketing Awards.

У прес-релізі до анонсу переможців, Reinhard Winiwarter, редактор видання ACROSS Magazine, зазначив:

Reinhard Winiwarter

Reinhard Winiwarter ACROSS Magazine

“Одним із найбільш рекомендованих проектів цьогорічної премії є ТРЦ Nikolsky у Харкові, який був обстріляний ракетами 9 березня. Дмитро Бушмакін, директор з маркетингу Budhouse Group, повідомив, що після ракетного обстрілу ТРЦ, вони намагалися якомога швидше відремонтувати все, що було пошкоджено. У червні відкрили підземний поверх. У вересні відкрили ще два поверхи (1 та 2), та у жовтні планують відкривати 3 поверх. Також, Дмитро Бушмакін зазначив, що «...Для тих харків'ян, які залишилися вдома, наш ТРЦ є нагадуванням про життя, яке було до війни».
Це, безумовно, одне з найкращих знань, які ми могли отримати!
Наші надії та думки з людьми в Харкові та Україні, разом ми віримо у вільну та сильну Європу!»

Вітаємо переможців!