ТРЦ та магазини в Києві закликають впровадити “Годину тиші” – деталі

У київських ТРЦ та магазинах пропонують запровадити так звану “Годину тиші”, під час якої заклад має приглушити музику і світло, вимкнути рекламні оголошення.

Про це розповіла заступниця голови КМДА Марина Хонда.

Мета соціальної ініціативи - створити комфортний простір для людей для людей із розладом аутистичного спектра, ветеранів, а також батьків із дітьми та людей старшого віку.

У великих торговельних просторах, де постійно звучать оголошення, грає музика та миготить світло, — є люди, для яких така атмосфера стає справжнім випробуванням. Це люди з розладом аутистичного спектра, з підвищеною чутливістю до звуків і світла, з РДУГ, ветерани та цивільні з ПТСР, люди старшого віку й навіть батьки з малюками, - додає Марина Хонда.

Аналогічні заходи вже тривалий час практикуються у багатьох країнах світу, зокрема у Великій Британії, США та Канаді.

За словами посадовиці, “Година тиші” важлива з наступних причин:

  • створює безпечний простір для ветеранів, людей із ПТСР, РДУГ, коли різкі звуки й яскраве світло не провокують тривогу;
  • допомагає людям із сенсорною чутливістю та з розладом аутистичного спектра комфортно робити покупки;
  • робить середовище зручнішим для старших людей;
  • дарує спокій батькам із дітьми.

Читайте також: Focus Estate Fund вийшов на ринок Італії через придбання торгового парку

Так, раніше ми розповідали, що найбільший ТРЦ Варшави Westfield Arkadia вводить “Години тиші”. Також у цьому ТРЦ можна взяти в оренду рюкзаки із "сенсорними аксесуарами". В середині таких сумок лежать звукоізоляційні навушники, які допоможуть приглушити зайвий шум. Це дасть змогу сконцентруватись на покупках.