У грудні трафік фудкортів у російських торговельних центрах знизився на 16%

Підприємства громадського харчування, розташовані на площах російських торговельно-розважальних центрів, втратили клієнтів. За оцінками дослідницької компанії Focus Technologies, відвідуваність закладів скоротилася у грудні на 16% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Місяць став другим гіршим за минулий рік. У вересні кількість замовлень у кафе та ресторанах на площах ТЦ скоротилася на 18% — позначилося, зокрема, оголошення часткової мобілізації в країні.

Середній чек у закладах громадського харчування в складі моллів збільшився за рік на 12%, але навіть з урахуванням зростання цін виторг підприємств у грудні виявився на 6% нижчим за минулорічний.

За словами керівника напряму досліджень та консалтингу Focus Technologies Михайла Васильєва, на зростання цін вплинуло подорожчання інгредієнтів на тлі труднощів у логістиці та чинних антиросійських санкцій. Ресторатори також були змушені підняти ціни через зниження трафіку на тлі збереження витрат на колишньому рівні.

Читайте також: Відвідуваність московських ТЦ у свята виявилася на 15% гіршою за торішню