У Mall of America відкрилися 10 нових орендарів

Найбільший у США торгово-розважальний центр Mall of America з початку 2022 року поповнився десятьма новими орендарями. На сьогоднішній день мол об’єднує понад 520 магазинів та ресторанів, а також безліч розваг, включаючи Nickelodeon Universe та критий тематичний парк.

Серед нових орендарів як міжнародні бренди, так і невеликі локальні компанії.

Arula

Молодий американський бренд спеціалізується на модному жіночому одязі, що набирає популярності, в розмірних сітках Mid size і Plus size.

Beard Papas

Компанія веде свою історію з 1999 року та спеціалізується на виробництві тістечок з кремом. Розпочавши свою діяльність у Японії, бренд за два десятиліття з’явився у 15 країнах та відкрив понад 400 закладів.

Dauren

Dauren пропонує одяг у повсякденному стилі для мешканців великих міст, причому натхнення під час створення колекцій дизайнери черпають у вуличній моді, а також у веслуванні.

Aland

Модний бренд родом із Кореї представляє різноманітність модних культур у своєму мультибрендовому магазині, де зосереджено близько 700 брендів. Асортимент включає одяг, взуття, аксесуари та косметику.

Draper James

Заснований акторкою Різ Уізерспун бренд Draper James названий на честь її бабусі та дідуся. Асортиментний ряд магазину представлений повсякденним одягом, аксесуарами та товарами для дому.

Global Braids

Американський бренд існує на ринку з 2000 року і спеціалізується на засобах догляду за волоссям.

Juicebox

Невелика місцева компанія, яка тримає в асортименті лише шість смаків освіжаючих фруктових напоїв, але при цьому користується величезною популярністю.

Duck Donuts

Мережа Duck Donuts, як і випливає з її назви, спеціалізується на пончиках – починаючи від класичних і закінчуючи різними начиненими топінгами, включаючи шоколад і морозиво.

Ridemakerz

Магазин іграшок, де кожен покупець може створити власний унікальний іграшковий автомобіль, вибравши стиль машини, колір кузова, диски, шини та аксесуари – всього існує майже 650 млн варіацій.

The Neighborhood

The Neighbourhood надає покупцям можливість робити покупки з урахуванням місцевих особливостей. У магазині представлено продукцію місцевого виробництва: від їжі до подарунків, а також ексклюзивні товари, такі як бренд одягу Minnesota Explorer.

Читайте також: У Lansing Mall відкрився безкоштовний магазин

Джерело