У Мексиці відкрився перший в світі віртуальний торговельний центр

27 жовтня у Мексиці офіційно запустили перший в світі торговельний центр у метавсесвіті. У віртуальному шопінг-молі представлено близько 80 брендів, але власники планують залучити набагато більше ритейлерів зі світовим ім’ям.

Торговельний центр під назвою Island Shopping Mall можна завантажити у App Store або Google Play Market.

Прогулятися торговельним центром можна у форматі віртуальної реальності. У майбутньому творці обіцяють додати можливість приміряти одяг на своїх віртуальних аватарах.

Наразі у Island Shopping Mall представлені магазини брендів Momiji, Pai Pai, Victoria’s Secret. Засновники проєкту заявили, що компанія готує угоду з такими великими компаніями, як Adidas, Nike, Puma, Bershka, Guess, Apple та Levi’s. Загалом в планах інтегрувати бутики понад 800 брендів.

У віртуальному ТЦ є внутрішня валюта та інші бонуси. Їх можна обмінювати на дисконтні купони або окремі товари. Також у користувачів є доступ до акцій безпосередньо від самих брендів.

Читайте також: Selfridges запускає послугу прокату дитячого одягу