У росії найбільше шкодують про втрату IKEA та Samsung

Найбільшою втратою серед зарубіжних брендів, що пішли з російського ринку, росіяни вважають IKEA та Samsung. Про це свідчать дані опитування фінансової онлайн-платформи Webbankir.

Респонденти повідомили, що помітили втрати у таких групах товарів як автомобілі та запчастини до них (36,8%), ліки (28,4%), побутова техніка та електроніка (22,3%). Понад 20% зазнали нестачі зарубіжних товарів повсякденного попиту (предмети особистої гігієни, побутова хімія, батарейки, посуд), одягу та взуття.

Що стосується брендів, то найбільшою втратою стали IKEA (27,2% респондентів заявили, що шкодують про звільнення компанії з російського ринку) та Samsung (23,8% опитаних). Серед інших популярних компаній росіяни відзначали Adidas (17%), Nike (14%), McDonald’s (9%). По 15% опитаних шкодують про втрату Apple, Coca-Cola та H&M.

Нагадуємо, нещодавно Sony Music оголосила про остаточний вихід з росії.