Українці дедалі частіше обирають товари вітчизняних виробників – опитування

53% українців зазвичай купують українське, ще 17% — завжди віддають перевагу локальним брендам. Водночас для 8% опитаних походження товару не має значення.

Про це йдеться в опитуванні, яке провів Rakuten Viber.

Компанія запитала українців, чи підтримують вони українських виробників.

Результати опитування показали, що 70% респондентів віддають перевагу українським виробникам: 17% обирають українське завжди, 53% — інколи роблять винятки, але зазвичай купують товари місцевих виробників.

На запитання “Чи підтримуєте ви українських виробників?” відповіді розподілилися таким чином:

  • Зазвичай купую українське, але інколи роблю винятки — 53%;
  • Обираю українське, якщо товар кращий за іноземний — 21%;
  • Так, завжди обираю те, що зроблено в Україні — 17%;
  • Мені байдуже, походження товару не має значення — 8%;
  • Не купую українське, бо не довіряю якості — 1%.

Збільшити кількість куплених вітчизняних товарів на 9,5% дозволив запуск програми "Національний кешбек".

Якщо  подивитися на дані, з яких товарів перетікають продажі на товари "Національного кешбеку", то найбільших відносних втрат зазнали іноземні бренди в категоріях "молочні продукти" та "кондитерські вироби".

Читайте також: Понад три чверті українців збільшили свої витрати за минулий рік – опитування

Але вперше за час реалізації програми "Національний кешбек" її динаміка стала від’ємною. За підсумками січня 2025 року українці накопичили 414 мільйонів гривень кешбеку за купівлю товарів вітчизняного виробництва.

Delo.ua