Український бренд Lamel досяг рекордних продажів у США: понад 1 млн доларів за тиждень

Продажі українського бренду декоративної косметики Lamel на ринку США за тиждень склали понад 1 млн доларів. 

Про це повідомила Наталія Яроменко, власниця косметичних брендів Lamel та LN PRO.

За її словами у 2024-му компанія закінчила рік із продажами в Америці на 1 млн доларів, проте вже цього тижня один клієнт підписав контракт на суму 1,367 млн доларів.

Наше перше замовлення у США на 1,367 млн доларів. Так, саме так. Один клієнт. Один контракт. Понад мільйон доларів, - написала вона.

Яроменко наголосила, що для компанії це не просто цифра. Це знак того, що усі ризики, зусилля, віра та впертість мають значення

У планах компанії на 2025 рік — збільшити продажі на американському ринку на 400%. Яроменко впевнена, що цього результату компанія досягне.

Колись я розкажу, скільки помилок ми зробили на цьому ринку. Як долали кожен крок. Як вчилися на власних граблях. Але сьогодні — хочу просто зафіксувати цей момент. І сказати дякую, - додала власниця бренду.

Читайте також: MADE IN UKRAINE: національні бренди, що підкорюють світ попри війну

Український бренд декоративної косметики Lamel заснувала Наталія Яроменко у 2012 році. Продукція бренду не тестується на тваринах та сертифікована PETA.