Український бренд Lamel досяг рекордних продажів у США: понад 1 млн доларів за тиждень
Продажі українського бренду декоративної косметики Lamel на ринку США за тиждень склали понад 1 млн доларів.
Про це повідомила Наталія Яроменко, власниця косметичних брендів Lamel та LN PRO.
За її словами у 2024-му компанія закінчила рік із продажами в Америці на 1 млн доларів, проте вже цього тижня один клієнт підписав контракт на суму 1,367 млн доларів.
Наше перше замовлення у США на 1,367 млн доларів. Так, саме так. Один клієнт. Один контракт. Понад мільйон доларів, - написала вона.
Яроменко наголосила, що для компанії це не просто цифра. Це знак того, що усі ризики, зусилля, віра та впертість мають значення
У планах компанії на 2025 рік — збільшити продажі на американському ринку на 400%. Яроменко впевнена, що цього результату компанія досягне.
Колись я розкажу, скільки помилок ми зробили на цьому ринку. Як долали кожен крок. Як вчилися на власних граблях. Але сьогодні — хочу просто зафіксувати цей момент. І сказати дякую, - додала власниця бренду.
Читайте також: MADE IN UKRAINE: національні бренди, що підкорюють світ попри війну
Український бренд декоративної косметики Lamel заснувала Наталія Яроменко у 2012 році. Продукція бренду не тестується на тваринах та сертифікована PETA.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації