Власник Temu втратив майже 50% прибутку через торговельну війну

Власник онлайн-платформи Temu, PDD Holdings, повідомив про зниження прибутку на 47% до 2,05 млрд доларів через тарифи США, а також посилення конкуренції на внутрішньому ринку Китаю.

Акції компанії, що котируються на американській біржі, впали більш ніж на 17%, пише Reuters.

PDD втратив значну частину прибутку через набагато слабшу, ніж очікувалося, операційну маржу, на яку вплинули американські тарифи.

Підвищені витрати відображають стратегічні заходи з просування та рекламні витрати на підтримку продажів, спрямовані на підтримку довгострокового здоров'я екосистеми платформи, але приносять в жертву короткострокову прибутковість, – сказав аналітик американської компанії Tiger Securities Бо Пей.

Найбільші китайські платформи електронної комерції, зокрема Alibaba, Pinduoduo і JD.com, борються за більшу частку внутрішнього ринку, розпалюючи довготривалу цінову війну.

Квартальний дохід Alibaba також не перевищив очікування аналітиків, хоча JD.com показав зростання завдяки урядовій програмі обміну, спрямованій на найсильніші категорії, зокрема, побутову техніку та електроніку.

Раніше цього місяця США знизили тарифні ставки на товари з Китаю вартістю до 800 доларів, що ввозяться в країну відповідно до пільги de minimis, якою користується Temu, аби уникнути тарифів і утримувати ціни на низькому рівні.

Читайте також: Удар по Temu та Shein: ЄС планує ввести фіксований збір на дешеві посилки з Китаю

За перший квартал PDD отримав дохід у розмірі 95,67 млрд юанів (13,30 млрд доларів) порівняно з середньою оцінкою аналітиків у 102,51 млрд юанів.