15 років “ЗЛАТА ПЛАЗА”: ТРЦ відзначив ювілей ребрендингом та донатом (фото)

У квітні 2025 року ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” у Рівному відзначає 15 років з дня відкриття. За цей час торговельний центр став важливим простором для покупок, відпочинку та зустрічей у самому серці міста.

Загальна кількість відвідувачів з 2010 року перевищила 70 мільйонів, розповіли УРТЦ в пресслужбі ТРЦ.

Протягом цього періоду торговельний центр пережив багато складних викликів, проте зберіг темп розвитку, стабільний трафік і довіру орендарів. У 2024 році зафіксовано рекордну відвідуваність — 6,69 млн гостей, та найвищий показник товарообігу за весь час, що є правильним наслідком рекордної відвідуваності і свідчить про високий споживчий інтерес та якісну роботу по залученню клієнтів.

budivnycztvo 1 scaled | 2
Будівництво ТРЦ

Серед орендарів, які працюють з моменту відкриття, - «Золотий Вік», «Віват, канцелярія!», «brabrabra». Згодом до них приєдналися такі великі бренди, як McDonald’s, LC Waikiki, CCC, Sinsay, Сільпо, Megasport та інші. За 15 років tenant mix оновлено на 95% відповідно до змін у споживчих вподобаннях та ринкових трендах.

zlata plaza 1 | 3
Архівні фото

ЗЛАТА ПЛАЗА стабільно інвестує у сервісність та доступність. У торговельному центрі діє низка безкоштовних сервісів: прокат дитячого візка, павербанків, парасольок, колісного крісла, кімната для догляду за дитиною, спеціальні підставки в санвузлах. Додаткову безпеку забезпечують автоматичний зовнішній дефібрилятор та система відеоспостереження, інтегрована з системою «Безпечне місто».

20251 scaled | 4

Щодо інклюзивності, то це один із ключових пріоритетів розвитку ще з 2019 року. Простір адаптовано до потреб усіх категорій відвідувачів, зокрема осіб з інвалідністю, порушеннями зору і слуху, родин із маленькими дітьми та людей літнього віку. ЗЛАТА ПЛАЗА обладнана пандусами, частина інфостійки виконана з пониженням для комфорту людей з інвалідністю, а скло на вхідних групах марковане контрастними наліпками.

Торговельний центр також активно розвиває екологічні ініціативи: на даху вже 3-й рік працює сонячна електростанція потужністю 200 кВт, використовується енергоефективне освітлення, працює зарядка для електромобілів. Також торговельний центр продовжує сортувати та здавати на вторинну переробку картон, пластик, скло; збирати та передавати на утилізацію батарейки.

ses | 5
СЕС

15-ту річницю вже традиційно відзначили донатом для Сил Оборони - передали 500 000 грн для 104 бригади ТрО Рівненщини.

blagodijnist scaled | 6

Ребрендинг

15 років - не лише ювілей, а й солідний досвід та початок нового етапу у історії, що став підґрунтям для глибокого переосмислення образу бренду. Тому рішення про ребрендинг стало логічним наслідком пройденого етапу та бажанням продемонструвати зрілість бренду, його адаптацію до сучасності.

Наша місія - змінювати якість життя людей на краще, щодня створюючи сучасне, безпечне та комфортне середовище. Ми пишаємось тим шляхом, який пройшли за 15 років, впровадженими змінами і впевнені, що найкращі часи попереду,  - зазначає Олександр Оверчук, директор ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА".

У рамках ребрендингу було створено нову візуальну айдентику: з'явився сучасний логотип, а яскрава палітра кольорів змінилася на стильні монохромні відтінки

nova vyviska scaled | 7

Читайте також: Свіжі та весняні: фотозони українських ТРЦ на Великдень 2025 (фотоогляд)

Проведене опитування серед клієнтів засвідчило, що 70% рівнян називають торговельний центр просто «ЗЛАТА», тому вирішили офіційно закріпити цю зміну у фірмовому стилі, виконавши нову вивіску з акцентом на цю частину назви.