Через нові тарифи Трампа: Temu та Shein оголосили про підвищення цін у США

Китайські e-commerce платформи Temu та Shein оголосили про підвищення цін у США, внаслідок нових торговельних обмежень. 

Temu і Shein завдяки низьким цінам мають мільйони клієнтів у Сполучених Штатах. Обидві компанії повідомили, що підвищення цін відбудеться з 25 квітня, однак точні масштаби здорожчання поки не називають.

Адміністрація Дональда Трампа, як повідомлялося раніше, запровадила мита в розмірі 145% на китайський імпорт. У відповідь на це Пекін підвищив тарифи на американські товари до 125%. Крім того, було скасовано пільгу, яка дозволяла не обкладати митом товари вартістю до 800 доларів, що раніше допомагало Temu і Shein швидко зростати на американському ринку. 

До цих двох онлайн-ритейлерів приєдналася також французька компанія Hermès, відома своїми сумками Kelly та Birkin. Вона голосила про підвищення цін у США з травня.

Як ми повідомляли раніше, китайські e-commerce платформи та мережі супермаркетів вживають низку цілеспрямованих заходів, щоб допомогти іноземним торговельним компаніям, які постраждали від високих мит США.

Читайте також: Hermès випередила LVMH і стала найдорожчою люксовою компанією світу

Так, компанія JD.com анонсувала план масштабних закупівель експортних товарів на суму 200 млрд юанів. Вони продаватимуться на внутрішньому ринку через власну систему ритейлера. Понад 10 інших платформ, зокрема Alibaba, Douyin, Kuaishou, Freshippo, VIPSHOP, пообіцяли використовувати свою цифрову інфраструктуру для надання допомоги зовнішньоторгівельним підприємствам у перемиканні на внутрішній ринок.

TradeMaster.UA