На Shein подали скаргу 25 споживчих організацій ЄС: у чому справа

На компанію Shein подали скаргу 25 європейських споживчих організацій, звинувативши її у використанні методів, що вводять в оману та мають негативні наслідки для споживачів, навколишнього середовища та умов праці.

Скаргу подали до Європейської комісії та європейських органів захисту прав споживачів. Заявники стверджують, що китайський інтернет-магазин використовує оманливі практики, які змушують споживачів купувати більше, ніж вони планували. В результаті це негативно впливає на їхні гаманці, навколишнє середовище та умови праці в секторі.

Зокрема, це стосується так званих “темних схем”, які змушують споживачів мимоволі купувати більше, як, приміром, повідомлення про обмежені запаси товарів, таймер для акцій та соціальний тиск. 

Дослідження бельгійської організації споживачів Testachats показало, що ці методи використовуються платформою неодноразово, як на вебсайті, так і в додатку.

Представниця цієї організації вважає, що модель таких платформ, як Shein, базується на маніпулятивних технологіях, які заохочують надмірне споживання. 

Shein розроблений так, щоб викликати залежність: платформа використовує алгоритми, щоб утримувати споживачів на сайті якомога довше і змусити їх купувати якомога більше, - каже вона.

Читайте також: Shein змінює плани: китайський ритейлер думає над ІРО в Гонконзі, після невдачі в Лондоні

Споживачі заявляють, що очікують швидкої реакції від влади, аби покласти край цій практиці та розпочати розслідування у всьому секторі. Рік тому європейські організації вже подавали скаргу на Temu з тих самих причин.

Retail Detail