Amazon, eBay та TikTok Shop продають понад 65% підробленої косметики (дослідження)

Згідно з новим дослідженням компанії Which?, понад 65% косметичних продуктів, що продаються на онлайн-майданчиках, таких як Amazon, eBay, TikTok Shop та Vinted, ймовірно, є підробками.

Організація споживачів виявила, що 23 з 34 придбаних та протестованих нею брендових товарів були “ймовірними підробками”, що імітували такі відомі бренди, як Charlotte Tilbury, Maybelline, La Roche-Posay, The Ordinary та Mac.

Розслідування виявило, що підроблена косметика може містити токсичні інгредієнти, такі як свинець, ртуть або миш'як, а в деяких випадках навіть відходи тваринного походження.

6 товарів, придбаних на платформі вживаних товарів Vinted, виявилися підробками, тоді як 5 із протестованих товарів у TikTok Shop також, ймовірно, були підробкою. 8 з 11 товарів на eBay та 4 з Amazon також викликали занепокоєння.

У компанії Which? розповіли, що хоча деякі підробки були очевидними через орфографічні помилки чи дивні запахи, інші ж були майже ідентичними оригіналу.

Одним із прикладів був підроблений фіксуючий спрей Charlotte Tilbury, який продавався на Amazon за ціною, що перевищувала офіційну рекомендовану ціну продукту, і його видавав лише “нудотний квітковий аромат”.

Ще один товар, помада Mac куплена на Vinted, продавалася у знайомій упаковці, але з розмазаним логотипом та неправильним брендингом.

Тривожно, що Which? вдалося знайти такі великі обсяги потенційно небезпечної підробленої косметики на популярних онлайн-майданчиках, де підлітки, зокрема, схильні спокушатися великими знижками на популярні бренди, - сказала директор з питань політики та адвокації Which? Росіо Конча.

Читайте також: Louis Vuitton підозрюють у сприянні відмиванню грошей в Нідерландах

Вона додала, що споживачі повинні бути так само впевнені в продуктах, які вони купують онлайн, як і в тих, що купують в офлайн магазинах. Адже насправді ж покупці ризикують придбати неперевірену, нерегульовану та потенційно токсичну косметику.

Retail Gazette