UCSC MRKTNG AWARDS, Максим Гаврюшин: активність всіх залучених сторін перевищила очікування
Вже 20 листопада представники українського ритейлу та девелопменту зберуться на нагородженні першої в країні професійної маркетинг-премії для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS 2025.
На дебютний конкурс українські гравці подавали свої найкращі рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни.
Оцінювало кейси професійне журі, що складалося переважно з європейських професіоналів галузі, серед яких голова правління міжнародної премії Solal Marketing Алан Торнтон, засновник і голова правління міжнародної премії CEEQA Річард Холвард та інші.
Про відгуки міжнародних експертів, рівень українських кейсів та зацікавленість вітчизняного ринку девелопменту, розповів голова Української Ради Торгових Центрів Максим Гаврюшин.
UCSC MRKTNG AWARDS 2025 є дебютною премією, тож чи виправдала активність українських ТРЦ ваші очікування?
Активність всіх залучених сторін перевищила очікування. В Україні до цього не існувало професійної премії за маркетинг, не існувало методології оцінювання, не було професійного, авторитетного, незалежного журі.
Ми запропонували методологію всесвітньо відомої премії у галузі торговельної нерухомості Solal Marketing та зібрали професійне, здебільшого європейське журі, яке не має стосунку до нашої галузі і для яких всі ТЦ - рівні. Ринок це прийняв, і ми маємо просто шалену кількість кейсів – 55.
Ми розраховували приблизно на 30 заявок. Для порівняння, у європейському Solal приймають участь до 200 кейсів. Нагадаю, що в Україні всього близько 350 ТЦ, з яких на неокупованій території залишається приблизно 300 об’єктів, і ще з десяток не відновили роботу внаслідок пошкоджень.
З іншого боку, маємо зацікавленість журі в долученні до конкурсу. Це обумовлено як давніми професійними та дружніми зв'язками UCSC з європейською професійною спільнотою, так і загальним інтересом до України і бажанням допомогти в будь-який спосіб. Всі члени журі відпрацювали дуже професійно та в термін. Маємо гарні відгуки щодо процедури голосування, технічного забезпечення процесу та якості оформлення заявок і підготовки матеріалів.
Чи можете розкрити - скільки кейсів подали у різні категорії? Яка номінація є найпопулярнішою?
Порівняно з Solal, ми маємо значно менше номінацій. Але ми маємо і нові номінації, яких ще не було у Solal. Наприклад, ми виділили SMM, тому що вважаємо це окремим напрямом маркетингу, який в Україні швидко розвивається. Найбільше номінантів у CSR та Tactical Activation – 18 та 17, відповідно, 8 кейсів маємо у SMM, 12 – у Creative.
Як рівень українського маркетингу оцінило європейське журі, чи отримували фідбек з цього приводу?
Це ще одна несподіванка для нас. Враховуючи досвід Solal, ми очікували не більше 10 відзнак із 55-60 номінантів. Дуже важливо зазначити, що відповідно до методології Solal, ми не обираємо 1,2,3 місце (по кількості балів) в кожній номінації. Кожен кейс оцінюються окремо і набирає кількість балів, відповідно до якої отримує відзнаку bronze, silver, gold. Це як екзамен. Тобто може бути декілька переможців, а може і не бути переможця взагалі, якщо рівень кейсів низький.
Але в нашому випадку, ми маємо кількість відзнак у 2 рази більше ніж ми очікували спочатку! Це говорить про дуже високий рівень маркетингу українських ТЦ. Журі також у своїх відгуках підкреслює соціальну відповідальність, високу якість та креативність номінантів. Маємо дуже теплі відгуки у соцмережах щодо кейсів.
Якою буде церемонія нагородження, чи готові розкрити попередні плани?
Оскільки це івент про маркетинг, ми намагалися зробити його нестандартним. Обрали нестандартне місце проведення – підземний бар Hram. Маємо нестандартні нагороди – це артоб'єкти створені спеціально для UCSC MRKTNG AWARDS українським скульптором Євгеном Примаченко, а також нестандартні подарунки від українських дизайнерів та цікавих гостей. Плануємо провести панельну дискусію із закордонними фахівцями на актуальну тему маркетингу воєнного часу.
*Придбати квитки
Нагадаємо, триває продаж квитків на першу церемонію нагородження професійної маркетинг-премії для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS.
До заходу залишилось кілька тижнів, урочисте офлайн-нагородження відбудеться у Києві 20 листопада.
Урочистий захід збере представників девелопменту та ритейлу в концептуальному музичному барі Hram. Квитки на бізнес-подію вже у продажу, всі охочі можуть придбати їх на офіційному сайті UCSC MRKTNG AWARDS.
Для членів Української Ради Торгових Центрів вартість квитка становить 5 000 грн, для тих, хто ще не встиг доєднатися до нашої спільноти — 10 000 грн.
Читайте також: 20 листопада 2025: UCSC MRKTNG AWARDS. Зустрінемось на церемонії
Генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступає офіційний дистриб’ютор LG — компанія "Вісен Україна". Офіційними партнерами премії стали компанія ParkSystem та "Сонячні системи".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

