“Фокстрот” виходить на маркетплейс “Алло” – деталі
Ритейлер побутової техніки та електроніки "Фокстрот" виходить на маркетплейс "Алло". Наразі ця співпраця – пілотний проєкт.
Про це повідомила пресслужба компанії, пише Forbes.
На старті колаблорації представлено асортимент великої побутової техніки.
У пресслужбі зазначили, що запуск припадає на різдвяно-новорічний період, що дозволить протестувати динаміку продажів, рівень попиту та взаємодію користувачів з платформою.
Після тестування компанія визначить подальші кроки масштабування, співпраці й розширення представлених категорій на партнерському маркетплейсі.
СЕО "Фокстрот" Юрій Поліщук зазначив, що партнерство з "Алло" – логічне продовження стратегії компанії, спрямованої на максимальну зручність для клієнта та омніканальні продажі
Часткова конкуренція у певних сегментах не повинна бути перешкодою для стратегічного партнерства, яке генерує додаткову цінність для кінцевого споживача, – додав керівник департаменту "Маркетплейс Алло" в компанії "Алло" Денис Корецький.
Читайте також: “Фокстрот” відновив зруйнований ракетним ударом флагман у Харкові (фото)
За його словами, майбутнє за ефективною колаборацією, яка гарантує розширення можливостей для всіх гравців ринку.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

