AMI відкриває перший флагманський магазин у Сеулі

Французький фешн-бренд AMI готується відкрити свій перший флагманський магазин у Південній Кореї. Новий торговий простір з’явиться у модному районі Гаросу-гіль у Сеулі. Останнім часом тут відкрилися магазини всесвітньо відомих брендів, включаючи Maison Kitsuné та Arket від H&M.

Заснований у 2011 році французьким дизайнером Олександром Маттіуссі (працював у Dior Homme, Marc Jacobs та Givenchy) бренд продовжує міжнародну експансію та відкриває фірмові магазини у знакових локаціях по всьому світу. У портфелі AMI — флагманські магазини у Парижі, Нью-Йорку, Токіо, Лондоні, Пекіні та інших мегаполісах. На ринку Південної Кореї марка розвивається з 2013 року, але магазин у Сеулі стане першим флагманом у мережі.

Чотириповерховий магазин площею близько 430 кв. м демонструє клієнтам паризький стиль у поєднанні з майстерним пошиттям. У торговому просторі будуть представлені чоловічий та жіночий одяг та аксесуари.

Цокольний та перший поверхи віддані під чоловічий готовий одяг, на другому представлені жіночі речі, аксесуари та прикраси. На третьому розташовується колекція Heart Collection із фірмовим логотипом у вигляді серця.

У новій локації бренд представляє оновлену концепцію флагмана: екстер’єри створені переважно зі скла, щоб наголосити на архітектурі будівлі. На фасаді магазину встановлено гігантський медіафасад, де демонструються останні колекції та фірмовий стиль бренду. В інтер’єрах використовуються двокольорові панелі, вапняк, диско-кулі та розкішні зелені штори. Торговий простір вінчає дерев’яні гвинтові сходи в центрі зали.

Бренд розвиває компанія південнокорейського електронного гіганта Samsung C&T Fashion Group. Новий флагманський магазин AMI на півдні Сеула стає продовженням до вже популярних моносторів французького бренду в модних районах Garosu-gil і Gangnam.

Читайте також: Apple запускає четвертий магазин у Південній Кореї