Apple четвертий рік поспіль очолює світовий ТОП найдорожчих брендів: рейтинг

Компанія Apple залишається найдорожчим брендом четвертий рік поспіль. Її вартість оцінюється в 1,3 трлн доларів. 

Про це свідчать результати дослідження компанії Kantar.

Загальна вартість 100 найкращих світових брендів досягла рекордної позначки 10,7 трлн доларів, збільшившись на 29% порівняно з минулим роком. Цьому сприяли технологічні революційні бренди, які забезпечили більшу частину зростання вартості.

Apple, яка зберігає свою лідируючу позицію четвертий рік поспіль, посіла перше місце. Вартість бренду зросла на 28% до 1,3 трлн доларів.

До п’ятірки лідерів цього року також потрапили:

  • Google, вартість якого становить 944 млрд доларів;
  • Microsoft - 884 млрд доларів;
  • Amazon - 866 млрд доларів;
  • Nvidia - 509 млрд доларів.

apple | 1

McDonald's опинився на восьмій сходинці таблиці, а іспанська Zara піднялася на п'ять позицій до 65 місця. Водночас деякі провідні міжнародні бренди зазнали зниження своєї вартості. Зокрема, американський гігант спортивного одягу та взуття Nike втратив 31% вартості, а корпорація Samsung - 27%. Зниження також торкнулося французького бренду класу люкс Louis Vuitton - вартість знизилась на 14%.

Читайте також: Burberry оголосила про скорочення 1,7 тис. робочих місць на тлі збитків

Зростання 100 світових брендів стало можливим завдяки стрімкому розвитку інноваційних компаній, що впроваджують передові технології. Саме ці гравці відіграють ключову роль у підвищенні брендової вартості в усіх галузях протягом останніх двадцяти років.