Auchan представляє в Польщі інноваційну концепцію гіпермаркету

Перший гіпермаркет Auchan у новій концепції працює в історично важливому для Auchan місці — у Пясечно. Це був перший магазин французької мережі в Польщі, відкритий у 1996 році. Об’єкт модернізували згідно з інноваційною концепцією, враховуючи потреби сьогоднішніх споживачів і, як запевняють представники мережі, завтрашніх тенденцій ринку.

Як підкреслюють представники Auchan, нова концепція гіпермаркету, як і раніше, використовує переваги бренду, якими є найнижчі ціни та широкий асортимент товарів, інноваційні рішення, нові форми оплати та обслуговування.

«Винайти новий формат гіпермаркету» — таку мету ми поставили перед собою, починаючи роботу над новою концепцією, реалізованою сьогодні, — говорить Жерар Галле, генеральний директор Auchan Retail Polska. — Ми постійно дбаємо про купівельну спроможність польського споживача, пропонуючи найнижчі ціни, що регулярно підтверджується незалежними рейтингами. Однак ми усвідомлюємо, наскільки динамічно розвивається світ і це вимагає еволюції концепцій продажів. Йдеться не лише про використання нових технологій, інноваційних рішень чи створення пропозиції з урахуванням вибору все більш свідомого споживача, а й про створення дружнього, комфортного простору, де абсолютно нові враження від покупок стануть джерелом задоволення. Здійснити таку ґрунтовну реконструкцію гіпермаркету було великим викликом для колективу магазину в Пясечно протягом останніх кількох місяців».

Одною з основних передумов нової концепції було трансформувати гіпермаркет таким чином, щоб клієнти почувалися там комфортніше. Шлях клієнта розроблено так, щоб можна було вибрати коротший або довший маршрут залежно від уподобань. Також враховано інтегровані торговельні завдання — розважити та зацікавити: у відділі «Кухня» можна подивитися на процес приготування їжі, а у відділі товарів для дому можна протестувати побутову техніку, в анімаційній зоні, спеціально розробленій для дітей, можна взяти участь у творчих майстер-класах, подивитися шоу іграшок або просто добре провести час у дружній атмосфері.

Зміни в оформленні магазину, особливо введення нижчих меблів і меблів різної висоти, створюють привабливі умови для покупок і роблять інтер’єр більш приємним.

Важливим є і новий спосіб викладки продукції, наприклад, у фруктово-овочевому відділі покупець почуватиметься як на ринку, а в алкогольному — як у спеціалізованому магазині, завдяки використанню типового для таких відділів обладнання. Клієнти також зможуть отримати консультацію сомельє.

Революційною зміною, запровадженою відповідно до нової концепції, є створення спеціальних зон, доступних безпосередньо з обох входів у магазин. Ліворуч від входу розташована зона бістро та відділ свіжих продуктів, а праворуч — нова зона Home & Deco та сезонні товари, які створюють ефект новизни, що стимулює цікавість клієнтів.

Також варто підкреслити проекологічні аспекти після реконструкції: нове освітлення замінено на світлодіодне та запроваджено динамічну та керовану систему освітлення торгового залу, що полягає в автоматичному налаштуванні інтенсивності освітлення. Система охолодження їжі була замінена з фреону на CO2, що також зменшить вуглецевий слід. Всі холодильні шафи оснащені скляними дверцятами, що замикаються, електровентиляторами та світлодіодним освітленням. Технологічна рекуперація тепла від системи охолодження призначена для підігріву води. Магазин використовує тільки зелену енергію.

Для зручності клієнтів розширено зону кас самообслуговування. Оплатити товари можна на 31 сучасній, зручній та функціональній касі самообслуговування або на 33 класичних касах.

Особливо варто відзначити зміни в зоні обслуговування клієнтів, пов’язані з підвищенням комфорту та пропозицією спектра послуг: від поштових послуг до click&collect або співпраці з TOO GOOD TO GO та Glovo.

Читайте також: NEPI Rockcastle придбала ТРЦ Forum Gdansk за 250 мільйонів євро