“Аврора” у Румунії: хто є головними конкурентами українського ритейлера за кордоном

Українська мережа дискаунтерів “Аврора” планує відкрити у Румунії ще близько 100 нових магазинів до кінця 2025 року.

Як розповів СЕО ритейлера Тарас Панасенко у інтерв’ю AIN, співвідношення виробників, товари яких представлені в магазинах мережі у Румунії, таке: Румунія — 50%, Китай — 41%, Україна — 7%, інші європейські країни — 2%.

Наразі вже 27 українських виробників експортують свою продукцію для мережі в Румунії, компанія планує нарощувати частку українських поставщиків.

У Румунії є кілька мереж, які мають схожу концепцію з нами: TEDi та Jumbo. "Аврора" в Румунії зараз лише знайомиться зі своїм покупцем, і її сприйняття може відрізнятися від того, яке є в Україні. Наразі місцевий ринок сприймає нас ближче до drogerie-формату, - ділиться Панасенко.

Плани експансії на 2025 рік

Наразі у компанії зосереджені на зміцненні позицій у наявних регіонах, але розглядають різні варіанти для майбутньої експансії, враховуючи можливості в Центральній і Східній Європі.

Читайте також: “Аврора” відкрила магазин у особливому дизайні в історичному центрі “Полтави” (фото)

Наш підхід полягає в тому, щоб бути готовими до адаптації стратегії, коли з’являться сприятливі умови, - додав СЕО.

Як продавцю дешевих товарів вдається заробляти більше конкурентів через значно менші витрати, розповідали у цьому матеріалі.