Бізнес просить відкласти запровадження нових фіскальних чеків на пів року

Бізнес звернувся до Міністерства фінансів України з проханням ще на 6 місяців продовжити перехідний період для коректного впровадження нових вимог до форми та змісту фіскальних чеків.

Як повідомляє пресслужба EBA, до оновлених вимог до розрахункових документів, запроваджених Наказом Мінфіну №601 від 22 листопада 2024 входять:

  • включення до фіскальних чеків додаткових реквізитів для підвищення прозорості розрахункових операцій;
  • впровадження оновлених технічних стандартів для програмного забезпечення реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).

Бізнес підтримує ініціативи, що допоможуть підвищити прозорість розрахунків, та виступає за конструктивний діалог між державою та бізнесом для ефективного впровадження змін. Тож компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації вітають рішення Міністерства фінансів України продовжити перехідний період для впровадження нових вимог до форми та змісту фіскальних чеків до 1 березня 2025 року, - йдеться у заяві.

Компанії-члени асоціації підтримують рішення Міністерства фінансів України продовжити до 1 березня 2025 року перехідний період для впровадження оновлених вимог до фіскальних чеків. Бізнес вітає прагнення до більшої прозорості розрахунків та виступає за конструктивний діалог.

 У процесі впровадження нових вимог підприємці зіткнулися з низкою технічних та операційних проблем, які потребують додаткового часу для вирішення.

Ритейлери стикаються з необхідністю

  • перепрограмування касового обладнання у всіх торговельних точках;
  • оновлення програмного забезпечення для відповідності новим стандартам;
  • інформування працівників і виробників ПЗ, зокрема іноземних партнерів;
  • проведення тестування та усунення помилок. 

Читайте також: Бізнес закликає змінити систему оповіщення про повітряні тривоги – що пропонують підприємці

Зважаючи на ці виклики, Європейська Бізнес Асоціація закликає Мінфін продовжити термін перехідного періоду ще на 6 місяців. Таке рішення дасть змогу підприємствам коректно адаптувати свої системи та програмне забезпечення до нових вимог, а також уникнути штрафів санкцій за їх несвоєчасне виконання.