Чорна п’ятниця та TikTok: як соцмережа вплине на здійснення покупок

Згідно з дослідженням, 70% користувачів TikTok очікують, що соцмережа надихне їх на покупку в «Чорну п’ятницю» цього року. Про це повідомляється на офіційній сторінці TikTok.

Також за даними дослідження, порівняно з іншими платформами, користувачі TikTok на 54% частіше планують купити те, що побачать рекламні пропозиції соцмережі.

Минулого року TikTok значно вплинув на витрати споживачів у «Чорну п’ятницю»: 80% заявили, що TikTok вплинув на їхнє рішення, а 40% здійснили свою покупку, побачивши певний товар у TikTok.

Як змінився досвід «Чорної п’ятниці»?

Торік інтернет-магазини продовжили розпродаж на кілька тижнів. Кількість переглядів #blackfridayhashtag потроїлася другого тижня жовтня, досягла піку в цей день і залишалася відносно високою ще близько місяця.

Враховуючи проблеми з ланцюжками поставок, багато рітейлерів цього року розпочали свої акції до «Чорної п’ятниці» раніше. Користувачі адаптувалися до змін та святкові покупки вже розпочалися.

Актуальні категорії товарів до «Чорної п’ятниці»
Інфографіка: TikTok

На основі даних за 2020 рік та інформації, зібраної від потенційних покупців на соціальних платформах, у дослідженні говориться, що користувачі TikTok, на відміну від інших соцмереж, під час «Чорної п’ятниці» купили більше товарів у категорії одяг (+15%), подарунки (+32%), ігрові пристрої (+35%), персональна електроніка (+16%) та предмети особистої гігієни (+20%).

Джерело