Coca-Cola та інші: репутація американських брендів значно постраждала через Трампа

Американські бренди, зокрема Coca-Cola, Apple та McDonald’s, стикаються з бойкотами на міжнародних ринках через політику президента США Дональда Трампа.

Дослідження Nira Data показало, що частка респондентів із негативною думкою про Америку перевищила частку тих, хто має позитивну оцінку, на 5 відсоткових пунктів, пише The Economist.

Порівняно з попередніми роками це є суттєвим погіршення, що призвело до того, що Америка опинилася нижче Китаю в рейтингу глобальної симпатії.

Продавати американську продукцію за кордоном стає дедалі складніше. Минулого місяця Carlsberg, данська пивоварна компанія, яка розливає Coca-Cola у своїй країні, зазначила, що споживачі там бойкотують газований напій, обираючи натомість місцеві альтернативи. 

У Данії найбільший роздрібний торговець країни Sailing Group почав маркувати у своїх магазинах товари європейських брендів, щоб полегшити відмову від американських товарів. Водночас канадський харчовий гігант Kraft Heinz нагадує покупцям, що значна частина того, що він продає в країні, виготовляється з місцевих інгредієнтів.

Погіршення ставлення до американських брендів спостерігається і в інших частинах Європи. Tesla Ілона Маска, є найяскравішим прикладом: кількість нових реєстрацій її автомобілів у Європі впала більш ніж на 40% у річному обчисленні у першому кварталі.

Американські фірми, які щороку отримують понад 8 трлн доларів від продажів за кордоном, турбує політика Трампа. Однак не всі постраждають однаково. Приміром, фармацевтичні компанії, логістика та готельно-ресторанна сфера поки що не відчули цього, адже іноземні споживачі частіше відмовляються від снеків Cheetos на знак протесту, ніж від лікування раку від Pfizer. 

Читайте також: Walmart повідомив про вимушене підвищення цін через мита Трампа

Відсутність альтернатив також може ускладнити відмову від таких сервісів, як Google чи Instagram. Незважаючи на це, багатьом американським фірмам доведеться змиритися з тим фактом, що їхня національність може бути не перевагою, а недоліком.