В Україні з’явився застосунок для підбору одягу від засновника “Гудфуд Вдома”

Засновник виробництва напівфабрикатів "Гудфуд Вдома" Олександр Гудков і директорка з креативних комунікацій інвестгрупи Roosh Олександра Бородіна запустили застосунок для підбору одягу See Me.

Про це пише Forbes Ukraine.

Цей застосунок автоматично підбирає образи з урахуванням погоди та події на основі архіву особистих фото користувача. 

Кожен фотографує свої образи в дзеркалі, – каже Гудков. – Ми даємо цим фото системність і допомагаємо розвʼязати проблему, що одягнути сьогодні.

Засновники See Me переконані, що ористувачів зацікавить просте рішення без складних алгоритмів. 

У майбутньому хочемо створити OnlyFans для моди – каже Бородіна. – Якщо мені подобається, як ви вдягаєтесь, підписуюсь на вас, звертаюсь за порадою, а ви отримуєте 15 доларів на місяць.

Попередній свій стартап – сервіс для роботи з відгуками відвідувачів ресторанів Expirenza – Гудков продав monobank у 2019-му. Наразі він розвиває сервіси доставки їжі Gudfood at Work та Gudfood at Home. 

Ідею нового проєкту підтримала Бородіна. У розроблення застосунку партнери вклали 30 000 доларів. Технічну частину віддали на аутсорс компанії Maximus, яка спеціалізується на мобільних додатках та сайтах.

Ми не хотіли робити ще один додаток, який затягує алгоритмами і який користувачі не будуть використовувати, – каже Бородіна. 

zastosunok 1 | 1

Цей проєкт орієнтується на ринки Німеччини, Скандинавії, Франції, України та Великої Британії – усі з непередбачуваною погодою і з високим проникненням мобільних додатків. Застосунок See Me поки що безкоштовний. 

Хочемо зібрати до 20 000 користувачів, а тоді ухвалювати рішення щодо монетизації, – каже Гудков.

Проте Вадим Роговський, засновник 3DLook каже, що заробити на підписці за підбір стилю поки що ні в кого не вийшло.

Засновники See Me розглядають варіанти вводити в застосунок рекламу або преміальні функції. Ще одна ідея – платна підписка на користувачів, стиль яких подобається. 

У цьому випадку може спрацювати комбінація підписки, каже інвестдиректор Horizon Capital та u.ventures Богдан Свиридов. 

Проте можуть бути складнощі, каже Роговський з 3DLook. На його думку, проблема у користувачах, які роками формували свої звички й не хочуть їх змінювати. Як приклад він наводить інтерфейс Amazon, який майже не оновлювався з 90-х років, але має мільйони користувачів. 

Можна зробити сервіс зручнішим і легшим, але такі продукти – радше вітамін, ніж ліки, – додає Роговський. 

Залучати інвестиції у такі проєкти непросто, бо інвестори вже обпеклися на технологіях у моді, розповідає він.  Наприклад, стартап CaaStle, який розробив платформу для оренди одягу, залучив за 14 років існування понад 500 млн доларів інвестицій. У 2025-му він зіштовхнувся з фінансовими труднощами й позовами від інвесторів нібито через шахрайство. 

Читайте також: Kachorovska та ЦУМ Київ представили ексклюзивну колекцію (фото)

Інша перепона – дороге просування, оскільки за трафік доведеться конкурувати з H&M, Zara та іншими.