Дмитро Бушмакін та Budhouse Group отримали спеціальну нагороду на SOLAL Marketing Awards

17 червня у Варшаві (Польща) відбулась Конференція та Премія SOLAL Marketing Awards 2025. Премія SOLAL вважається однією з найпрестижніших нагород з маркетингу серед девелоперів по всьому світу, оскільки вона відзначає найкращих, визнаючи інновації, досконалість та ефективні маркетингові результати. 

На цьогорічну конференцію з виступом було запрошено маркетинг-директора девелоперської компанії Budhouse Group Дмитра Бушмакіна, з пропозицією розказати історію одного з ТРЦ компанії - NIKOLSKY.

Я не зміг приїхати особисто, тож Алан Торнтон запропонував мені надіслати відео зі своїм виступом та розповіддю про життєвий шлях ТРЦ NIKOLSKY.

У форматі відеозвернення маркетинг-директор Budhouse Group розповів про відкриття у часи пандемії, початок війни, влучання ворожої ракети, повне відновлення та результати роботи. А також про виклики та стійкість з якою кожного дня зіштовхується Україна.

Розповідь отримала неабиякий відгук серед присутніх та користувачів Linkedin.

skrynshoty | 2

Як розповів УРТЦ Дмитро Бушмакін, наступного дня з ним зв’язався керуючий директор AL Marketing та голова Solal Marketing Awards Алан Торнтон.

Представник премії зазначив, що відеолист Дмитра викликав дуже емоційну реакцію всієї спільноти, тож журі Solal Awards вирішило внести корективи та вручити Budhouse Group спеціальну відзнаку "Inspiration Award", яку не планували в програмі.

Ми надішлемо тобі унікальну “Нагороду за натхнення” як визнання всіх дивовижних зусиль, які ви зробили та продовжуєте робити в Харкові… Ще раз щиро дякуємо за ваш внесок, ми всі продовжуємо “залишатися сильними” з вами, - резюмував він.

Цього року переможців Solal Awards визначали у 11 основних номінаціях, перелік всіх категорій та переможців дивіться у нашому матеріалі.