Феномен у Харкові та рекорд в Житомирі: формула успіху нових відкриттів від JYSK

На початку травня JYSK відкрив новий магазин в Харкові в ТРЦ NIKOLSKY - це перший новий магазин в Харкові з моменту повномасштабного вторгнення. За перший тиждень магазин відвідала рекордна кількість покупців за всю історію відкриттів JYSK в Україні. Ми запитали Country Director JYSK в Україні Євгена Іваницю про підготовку до відкриття, найпопулярніші товари серед українців та про чинники, які вплинули на успішні результати цього та інших останніх відкриттів.

Як було прийнято рішення відкрити новий магазин саме в Харкові та які компанія отримала результати?

На жаль, магазин в ТРЦ Planeta Mall на кільцевій, де було заплановано відкриття нового магазину JYSK у 2022 році й де вже було завершено підготовчі ремонтні роботи, так і не відбулося через вторгнення росіян у лютому. Натомість у 2025 році вперше з того моменту було прийняте рішення відкрити новий магазин у місті.

Ухвалюючи рішення про відкриття нового магазину, компанія в першу чергу піклувалася про безпеку працівників та споживачів JYSK. Так, приміщення в ТРЦ NIKOLSKY, де відкрився магазин JYSK, повністю відповідало цим вимогам, адже знаходиться на мінус третьому поверсі. То ж, тепер мешканці Харкова зможуть придбати товар чи забрати замовлений онлайн товар в цьому магазині в будь-який час, не зважаючи на повітряні тривоги, адже приміщення відповідає вимогам найпростішого укриття. Це суттєве покращення, адже решта магазинів JYSK в місті зачинялася та продовжує зачинятися під час повітряних тривог, частка яких в окремі місяці сягала 75%.

photo 2025 06 17 16 11 41 | 2

Повертаючись до результатів торгівлі — мушу зазначити, що компанія не очікувала такого ажіотажу. Понад 10 000 покупців відвідало магазин за перший тиждень офіційного відкриття, це на разі неперевершений рекорд серед всіх відкриттів магазинів JYSK за всю історію компанії в Україні. І, якщо такий показник, як виторг за перший тиждень діяльності нового магазину вже було перевершено в червні новим магазином JYSK в Житомирі, то за кількістю обслугованих покупців магазин все ще залишається лідером в Україні.

Якими були результати інших останніх відкриттів і чому?

За останні два місяці 2025 року JYSK в Україні відкрив чотири нові магазини – у Харкові, (ТРЦ NIKOLSKY), Києві (біля метро Лівобережна), Житомирі (ТЦ “ОЛДІ”) та Черкасах (Будинок Торгівлі), а також відкрив три оновлені магазини в Хмельницькому, Києві та Рівному. Усі ці локації та активності продемонстрували позитивну реакцію споживачів, тож ми пишаємося винятковими результатами щодо кількості відвідувачів і товарообігу в дні відкриття та перевідкриття, перевершивши попередні рекорди компанії в Україні

.Чим ми пояснюємо цей успіх? По-перше, сезонність: з березня асортимент JYSK поповнюється садовими меблями, які мають великий попит, адже покупці активно облаштовують заміські будинки та дачі. По-друге, ефективна рекламна кампанія в соціальних мережах, де ми акцентували на топових товарах, таких як садові гойдалки та декоративні гноми, які стали справжніми хітами продажів. Лише під час відкриття в Харкові було продано тисячі одиниць садових гойдалок. По-третє, привабливі цінові пропозиції: під час відкриттів і перевідкриттів ми пропонуємо знижки до 50%, що робить товари JYSK ще доступнішими.

Новий магазин у Житомирі оновив рекорд виторгу за тиждень відкриття в Україні та поки є найкращим  серед усіх магазинів, обслуговуючи також майже 10 000 покупців. Складники успіху: окрім великих реальних знижок, це безумно максимальна залученість працівників компанії до побудови магазину, вдалий маркетинг мікс із залученням внутрішніх інфлюенсерів JYSK, які шляхом комбінації компетентного донесення покупцям всіх принад товарів JYSK та представлення акційних умов від першої особи допомагають компанії побудувати довірливі відносини зі споживачами. Видно, JYSK це вдається.

Чому на Вашу думку вдалося досягти таких результатів, українці повернулися до облаштувань своїх осель попри повномасштабну війну?

Багато українців прагнуть облаштувати заміські будинки та дачі, створюючи затишні простори для відпочинку. Попри війну та виклики, з якими стикаються українці через неї, ми бачимо стабільний попит на товари для дому, що підтверджує прагнення покупців оновлювати свої оселі та створювати комфорт. JYSK залишається надійним партнером у цьому процесі, пропонуючи якісні товари за доступними цінами, що відповідає нашій глобальній місії – бути ближче до покупців із найкращими скандинавськими пропозиціями для дому та сну, доступними кожному.

1 9 | 3

Крім того, ми спостерігаємо зростання продажів у сегменті B2B, де нашими ключовими клієнтами є благодійні фонди, готелі, відпочинкові комплекси та ресторани. Цей сегмент значно посилив наші результати під час відкриттів, адже такі клієнти обирають JYSK за якість, особистий підхід, доступність і широкий асортимент.

Ну і на останок не менш важливий момент – JYSK знижує ціни, маржу на товари та звичайно це робить купівлю в JYSK не лише приємною, а й вигідною.

Які товари були найпопулярнішими на відкриттях? Чому, на ваш погляд?

Під час цих останніх відкриттів магазинів JYSK в Україні у 2025 році найбільший попит мали садові гойдалки, садові ліхтарі на сонячних батареях,  садові комплекти меблів, офісні та обідні стільці, а також подушки й ковдри, які традиційно входять до топу продажів під час літнього періоду. Ці товари стали трендом сезону завдяки поєднанню привабливих цін, високої якості та відповідності сучасним трендам у дизайні інтер’єру та екстер’єру.

На нашу думку, успіх цих товарів зумовлений кількома факторами. По-перше, українці прагнуть створювати затишок у своїх домівках і на присадибних ділянках, що стало ще більш актуальним під час повномасштабної війни. По-друге, привабливі цінові пропозиції під час відкриттів (знижки до 50%-70%) зробили ці товари доступними для широкого кола покупців. По-третє, ефективна презентація товарів працівниками компанії від першої особи в соціальних мережах, яка наголошувала на актуальній сезонній продукції, збільшила інтерес до товарів JYSK. Наприклад, садові гойдалки JYSK чи садові лаунж сети, де ціна товарів більш ніж у два рази менша за ціни конкурентів, стали вірусними у соцмережах, що сприяло продажам тисяч одиниць під час акцій.

Які фактори найбільше впливають на успішний старт продажів у новій точці?

Успішний старт продажів у новій точці JYSK залежить від кількох ключових факторів, які разом створюють синергію, що приваблює покупців і забезпечує високий товарообіг. Перш за все, це вдало обрана локація. Ми прагнемо розміщувати наші магазини в торгівельних центрах із високим трафіком, де щодня проходять тисячі потенційних покупців. Унікальним прикладом знову ж таки є магазин у Харкові, де нетипове розташування на -3 поверсі торговельного центру забезпечило безпеку під час повітряних тривог, що дозволило покупцям комфортно відвідувати магазин і призвело до рекордної відвідуваності.

Другий важливий фактор – це сприйняття бренду споживачем. Довіра та прийняття цінностей, які пропагує та демонструє компанія. Звичайно,  необхідна потужна маркетингова активність. JYSK активно використовує сучасні канали комунікації, щоб привернути увагу до відкриттів нових магазинів.

2 7 | 4

Третій ключовий фактор – привабливі цінові пропозиції та знижки на популярні категорії товарів, такі як садові меблі, матраци, подушки та стільці. Ця стратегія робить наші продукти доступними для широкого кола покупців, що особливо важливо в умовах економічних викликів в Україні. Ми також адаптуємо асортимент до потреб українців, пропонуючи товари для облаштування нових домівок або заміських будинків, що є актуальним для тих, хто змушений переселятися через війну.

Нарешті, успіх залежить від нашого прагнення створювати унікальний клієнтський досвід. Нові та оновлені магазини JYSK в Україні оформлені за сучасним форматом Store Concept 3.0, який включає дерев’яну підлогу, покращене освітлення та наснажливі інтер’єрні рішення. Це не лише приваблює покупців, але й допомагає їм відчути скандинавський затишок, який є основою бренду JYSK. Також в оновлених магазинах товари розподілені зонально, в магазині сформовані готові рішення для інтер’єру, для того, щоб покупцеві було зручніше обирати для себе товари й готові рішення для дому.

Якими критеріями ви керуєтесь при виборі нової локації? Яку роль відіграє присутність ТРЦ, щільність населення чи конкурентне оточення?

Зазвичай ми розглядаємо міста населенням від 50 000 мешканців. Наш стандарт площа 1350 м кв дозволяє забезпечити представлення всього асортименту товарів в магазині JYSK. Значним викликом є знайти приміщення зі зручною логістикою для доставлення товарів від вантажівки до складського приміщення та торгової зали — потрібна рампа, доволі великий вантажний ліфт в разі якщо приміщення не на першому поверсі, та зручний заїзд для вантажівок та наших клієнтів для отримання придбаних товарів.

4 2 | 5

До прикладу, у Житомирі в новому магазині приміщення окремо розташоване, що дуже зручно для покупців – великий паркінг, зручний під’їзд для отримання придбаних товарів.  Для зручності ми побудували ліфт на другий поверх, який забезпечить доступ мамочок з дитячими візками та для покупців з обмеженими можливостями.

Наскільки довготривалим є процес пошуку, перемовин і підписання оренди?

Існують різні практики, але зазвичай це досить тривалий процес. Спочатку ми провадимо попередні перемовини з орендодавцями, потім узгоджуємо локацію з колегами в Данії та тільки після прибирання сумнівів у всіх залучених сторін ми можемо братися до погодження деталей контракту зі стороною орендодавця.

За останні роки найдовший період узгодження деталей контракту тривав 9 місяців, а найкоротший — пів години. Зазвичай від моменту укладання угоди до відкриття магазину проходить чотири місяці, хоча були випадки, коли магазин відкривався і за два місяці.

Як інтегруєте благодійні ініціативи у відкриття?

З початку повномасштабної війни кожна подія  — чи то відкриття, чи то велика маркетингова акція  — супроводжується благодійною активністю, до участі в якій ми запрошуємо долучитися покупців. Варто зазначити, що тоді й зараз ми бачимо попит на соціальні проєкти – як з боку покупців, так і від наших працівників. Віра останніх у можливість впливати на результат та їхнє бажання долучитися до доброї справи – головні чинники, від яких залежить відгук до акції від покупців та бажання взяти участь. Ми маємо досвід співпраці із найбільшими фондами України, а також меншими, та не менш важливими ініціативами, в яких ми віримо, що можемо допомогти й бути в цій допомозі максимально ефективними.

Окрім глобальних акцій, під час кожного відкриття чи перевідкриття у партнерстві з одним з найвідоміших благодійних фондів «Твоя опора» ми ініціюємо благодійну акцію на користь місцевих громад, локальних медичних установ, дитячих закладів тощо. Для покупця в кожному окремому місті важливо, що ми допомагаємо на місцевому рівні.

Які "уроки" були винесені з останніх запусків магазинів?

Останні запуски магазинів JYSK в Україні, зокрема в Харкові, Києві, Житомирі та Черкасах, а також перевідкриття магазинів у Хмельницькому, Києві та Рівному, дали нам цінні уроки щодо організації роботи в умовах високого попиту.

Перший ключовий урок – необхідність забезпечити достатні складські площі для зберігання та швидкого поповнення товарів. Під час відкриттів попит на популярні товари зростає в рази, і стандартних складських запасів недостатньо. Ми зрозуміли, що для успішного запуску потрібно заздалегідь планувати додаткові складські площі, щоб полиці завжди залишалися заповненими, а покупці могли одразу придбати бажані товари. Що ми обов’язково врахуємо під час наступних відкриттів.

3 4 | 6

Другий урок стосується кількості персоналу. Високий трафік під час відкриттів вимагає залучення додаткових співробітників, які не лише ефективно виконують свої обов’язки, але й створюють позитивну атмосферу для покупців. Ми переконалися, що мотивований і добре підготовлений персонал, який поділяє цінності JYSK – надавати радість і комфорт покупцям, – є запорукою успіху. Для цього ми проводимо додаткові тренінги перед відкриттями, щоб команда була готова до інтенсивної роботи та могла оперативно реагувати на потреби покупців.

Ці та інші уроки допомагають нам аналізувати та удосконалювати процес запуску нових магазинів, роблячи їх більш ефективними та орієнтованими на потреби покупців. JYSK в Україні продовжуватиме адаптуватися до викликів, щоб кожне відкриття ставало справжнім святом для наших покупців, а скандинавський затишок ставав доступним у кожній оселі.

Читайте також: JYSK відкрив новий магазин у дніпровському ТРЦ “Караван”

Кілька днів тому ми відкрили новий JYSK в Дніпрі в ТРЦ Караван. Ми робимо все можливе, щоб перевищити очікування покупців, які завітають до цього магазину JYSK і встановити нові не лише кількісні, а і якісні рекорди обслуговування JYSK в Україні, а може і не лише в Україні.