Українська креативна агенція здобула перше в історії країни золото “Каннських левів”

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine, що створила проєкт “Мед мінних полів”, стала першою в Україні, яка здобула золото “Каннських левів”.

Команда отримала нагороду у категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth. Крім золота, проєкт також отримав бронзу у категорії Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та шорт-лист у категорії Titanium.

Проєкт “Мед мінних полів” має на меті привертати увагу до проблеми замінованості України й допомогти з розмінуванням. Він створений агенцією за підтримки аграрної компанії Kernel та Міністерства закордонних справ України у кооперації з Dronarium Ukraine.

Проєкт “Мед мінних полів”, що став можливим завдяки всеосяжній підтримці Міністерства закордонних справ України на всіх етапах його реалізації, один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, — вагоме визнання креативності українців, — прокоментував міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.

Костя Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Czech Republic and Ukraine, зазначив, що ця нагорода це додаткова можливість нагадати турбулентному світові — Україна тут, вона бореться не тільки за нагороди, а й за виживання.

Я щиро вірю, що цей Лев стане натхненням для ринку, всіх креативців і наступного року в українських агенцій буде кілька золотих левів. Бо креативність України заслуговує на визнання, — додав він.

“Мед мінних полів” — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його отримання команда проєкту скористалась технологіями та природою. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави. Бджоли, не чутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся Мед мінних полів. Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території. 

Сьогодні Україна — це сотні тисяч гектарів замінованих полів, які не можуть використовуватися для вирощування агропродукції. І це не лише виклик для національного агросектора, а й загроза для глобальної продовольчої безпеки. У центрі цієї проблеми — українські фермери, наші ключові партнери, які першими стикаються з наслідками війни, прокоментувала Катерина Співакова, директор з комунікацій та взаємодії з урядом, Kernel.

Saatchi & Saatchi Ukraine є найбільш креативною агенцією України за результатами рейтингів Всеукраїнської рекламної коаліції. 

Я вірю в ідеї. Я вірю, що сильна ідея приносить результат. Щороку "Каннські леви" показують світу безліч геніальних рекламних кампаній. І лише кілька відсотків подібних проєктів отримує золото. Чесно, я досі не осмислив для себе рівень того, що ми зробили, — сказав Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine. 

Першу партію меду дарували як протокольний подарунок дипломатам і впливовим особам по всьому світу. На другому етапі до проєкту долучились українські та закордонні партнери, які допомагають розповсюджувати мед у різних країнах та створюють власні лімітовані серії продуктів із його додаванням. 

Читайте також: LITKOVSKA спільно з “Азовом” представили благодійну колекцію (фото)

*Довідка. “Каннські леви” — це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який щороку відбувається у м. Канни (Франція). Ця подія привертає увагу тисяч найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері. Щороку понад 20 тис. робіт подаються на фестиваль, а команди журі з усього світу обирають серед них обирають найкращі.

MMR