Інна Морозова, Arricano: Кількість повітряних тривог впливає на трафік

Директор з маркетингу Arricano Інна Морозова про вакантність у ТРЦ Проспект, РайON, Сонячна Галерея та City Mall, організації безпеки працівників та покупців у разі повітряної тривоги та актуальних напрямків маркетингу торгових центрів в екстрених умовах.

У четвер, 7 липня, під час RAU Webinar «Відновлення роботи ТРЦ у воєнний час» директор з маркетингу Arricano Real Estate PLC Інна Морозова розповіла, як вплинула трагедія у Кременчуці на роботу об’єктів комерційної нерухомості компанії та який контент у соцмережах під час протистояння України з окупантом девелопер вважає найактуальнішим. RAU вибрала ключове з її доповіді.

Про організацію безпеки працівників та покупців

Зв’язок із ДСНС у нас є, надсилали їм запити, але все, що отримували у відповідь, має рекомендаційний характер. Тому ми ухвалили внутрішні правила, які були донесені до всіх наших орендарів. Так, у нас є оголошення аудіосистемою, покажчики з напрямком руху до укриття. При повітряній тривозі торгові центри працюють лише вихід.

Ми маємо підземний перехід біля ТРЦ Проспект, в інших торгових центрах — укриття у будинках. Є кілька адрес, щоб людина могла вибрати, куди їй рухатися. У Кривому Розі ми погодили з ДСНС, що наш підземний паркінг у ТРК Сонячна Галерея може використовуватися як найпростіше укриття. Персонал та орендарі можуть залишитись там на час повітряної тривоги.

Про рівень вакантності

У ТРЦ Район вакантність нульова, у Проспекті становить до 1%, у Сонячній Галереї – приблизно 1,5% та у City Mall близько 2,5%.

Про трафік у ТРЦ після трагедії у Кременчуці

Ми не відчули суттєвого падіння трафіку, буквально кілька відсотків. Найбільше відвідуваність у всіх ТРЦ знизилася наступного дня після трагедії, але вже наприкінці тижня ми побачили тренд на відновлення трафіку.

Не можу сказати, що у Запоріжжі чи Кривому Розі відвідуваність критично низька, але останніми тижнями кількість повітряних тривог збільшилася, тому на трафік це впливає.

Про маркетинг в екстрених умовах

Ми не зупиняємо маркетингову діяльність, але в нас скоротився обрій планування. Ситуація навколо дуже швидко змінюється, тому довгострокові стратегії є малоефективними. Встановлюємо короткострокові цілі та плануємо тактичні дії. Залишаємось на зв’язку з нашими клієнтами, у нас комунікація не переривалася.

З початку війни нам писали до месенджерів. Ми давали відповіді на актуальну ситуацію в торгових центрах. Вже з березня почали публікувати інформацію: які магазини працюють за яким графіком; розповідали, де найближчі укриття та який план дій у разі тривоги.

Про діяльність з приходу на посаду

Оптимізуємо зараз бюджети. Ще раз переглянули наші плани, канали комунікації, маркетингові інструменти, активність. Ми змінили план заходів і тепер ще більше фокусуємось на соціально важливих проектах. Розпочали цикл семінарів із долікарської допомоги для наших відвідувачів. Перші семінари вже пройшли у ТРЦ City Mall. Робимо це за підтримки ДСНС. До нас приєдналася професійна команда парамедиків. У ТРК Проспект реалізуємо проект разом із Червоним Хрестом та плануємо проводити такі семінари у ТРЦ РайON та Сонячній галереї.

Запустили програму для адміністраторів та директорів ТРЦ. Вони всі пройдуть курс з медичної допомоги та опанують основні навички, якими, можливо колись, зможуть врятувати життя або будуть готові до критичних ситуацій. Фокусуємось на підтримці партнерів-орендарів, пропонуємо додаткові рекламні можливості, підтримуємо усі ініціативи, ідеї.

Про комунікацію з клієнтами у соцмережах

Сьогодні відвідувачі особливо чутливі до контенту та меседжів. Кілька місяців тому ми провели міні-опитування, щоб виявити, який саме контент є максимально цікавим і актуальним. Найбільше споживачів цікавила інформація про те, які магазини працюють, які заклади відкриті, який графік. Тому робимо новини відкриттів, публікуємо годинник роботи.

Друге, що найважливіше для споживачів та орендарів, це тема безпеки. Зі свого боку, ми приділяємо їй максимум уваги. Не менш актуальною є тема соціальних проектів у ТРЦ, які ми реалізуємо заради майбутньої перемоги. Так, у ТРЦ Проспект команда Бринза-бару за підтримки нашої адміністрації готувала страви для окремих київських ТрО та відділень лікарень. Адміністратор Проспект із власної ініціативи передала безліч гуманітарної допомоги від орендарів. У Кривому Розі наша команда допомагала благодійним організаціям, підтримали проект допомоги бездомним тваринам.

Нагадуємо, з 20 червня посаду директора з маркетингу компанії Arricano обіймає Інна Морозова.