INTERTOP x Kasta: ритейлери оголосили про стратегічну співпрацю

Мультиканальний маркетплейс Kasta оголосив про кооперацію з великим фешн-ритейлером INTERTOP.

У листопаді на платформі з’явилась техніка та електроніка від Фокстрот і вже за кілька місяців асортимент розшириться товарами ще однієї української мережі, розповіли УРТЦ в пресслужбі Kasta.

Засновник і CEO Kasta Андрій Логвін розповідає: "Об'єднувати досвід з найбільшими гравцями ринку — це найкраще, що можна зробити для наших кастомерів. Kasta з українцями вже 14 років, INTERTOP – 30. Це бізнес-історії, які пережили вже дуже багато, і ми розуміємо, що шлях до подальшого зростання лежить саме через об'єднання зусиль".

CEO INTERTOP Сергій Бадрітдінов у свою чергу зазначив:

Підтримуючи політику сталого розвитку та відповідального споживання, INTERTOP розміщує на маркетплейсі Kasta колекції минулих сезонів, відкриваючи нові шляхи взаємодії з клієнтами. Усі, хто полюбляє архівні колекції, зможуть переглянути ці товари на маркетплейсі.

Читайте також: АМКУ дозволив “дочці” DCH придбати частку маркетплейсу Kasta – деталі

Архівні позиції брендів INTERTOP, серед яких ECCO, Geox, Skechers, Clarks, Gunter, Timberland, DeFacto, Braska, Tamaris, The North Face, Tommy Hilfiger та інші представлені на Kasta з 5 травня.