Категорійна експансія Kasta: на платформі з’явились ритейлери Pampik та E-ZOO

Kasta продовжує категорійну експансію і переходить від модного маркетплейсу в мультикатегорійний. На платформі з'явились два лідери у своїх сегментах: ритейлери E-ZOO та Pampik.

Восени 2024 Kasta оголосив про масштабування. У листопаді на маркетплейсі з’явились техніка та електроніка від “Фокстрот” — це було початком залучення на маркетплейс нових, далеких від fashion-сегменту, категорій. У квітні 2025 на платформу зайшли ще два лідери у своїх сегментах: E-ZOO (зоотовари) і Pampik (товари для дітей і батьків), розповіли УРТЦ у пресслужбі платфрми.

Об’єднуючи зусилля із іншими лідерами ринку, Kasta має такі цілі:

  • Для кастомера: створити ідеальні умови онлайн-шопінгу, коли все необхідне є в одному місці. Kasta прагне покрити якомога більше потреб середньостатистичного клієнта: на сайті можна одним замовленням придбати одяг, взуття і аксесуари, електроніку і техніку для дому, товари для домашніх улюбленців і товари для дітей. Такий шопінг економить час, зусилля і кошти за доставку. 
  • Для партнерів: дати можливість розширити  дистрибуцію через один із найбільших маркетплейсів країни.
  • Для себе: еволюціонувати не лише в мультикатегорійний маркетплейс, але й в IT-компанію, яка займається інноваціями в онлайн-шопінгу і розвиває новий бізнес на e-commerce ринку. Інтеграція експертних гравців категорії дає можливість Kasta гнучко та швидко реагувати на зміну споживчого попиту, розширюючи асортимент без зайвих ресурсних витрат. Наприклад, категорія зоотоварів стала пріоритетною на фоні її зростання навіть в економічно складні періоди (за результатами досліджень Kasta).

Партнерства з одними з ключових гравців категорій Pampik та E-ZOO — це логічний крок у реалізації нашої мультикатегорійної стратегії. Ми не просто додаємо нові категорії — ми будуємо партнерства з тими, хто має глибоку експертизу в ніші та може забезпечити високу якість обслуговування. Foxtrot, Pampik, E-ZOO — бренди, яким довіряють тисячі клієнтів, і ми раді об’єднати зусилля для створення зручнішого клієнтського досвіду. Це win-win — для бізнесу, партнерів і, передусім, клієнта, – розповідає CMO Kasta, Інна Демиденко.

Читайте також: INTERTOP x Kasta: ритейлери оголосили про стратегічну співпрацю

Загалом, розширення Kasta сприяє позитивній динаміці на всьому українському e-commerce ринку. Маркетплейс сфокусований на укладанні партнерств з нішевими українськими брендами, які вже мають довіру та експертизу.