Корейський бренд косметики Laneige відкрив магазин у метавсесвіті

Корейський бренд косметики і засобів по догляду шкірою Laneige, що належить американській компанії Elizabeth Arden Inc, уклав угоду з сервісом електронної комерції Obsess для відкриття власного магазину в метавсесвіті.

Віртуальний світ, присвячений косметиці, можна знайти на офіційному сайті Laneige.

Там розміщені зображення різних продуктів, натиснувши на які, ви побачите додаткову інформацію про товар і при бажанні зможете придбати.

Магазин представлений у ігровій формі, знайомство з ним починається зі своєрідного вестибюля, звідки можна потрапити в кілька різних локацій:

  • клуб Cream Skin;
  • лабораторія Laneige;
  • країна Lip Love;
  • країна чудес Water Bank;
  • країна снів Sleeping Mask;
  • знімальний майданчик з акторкою Сідні Суіні, що знялася в рекламі бренду.

Компанія Elizabeth Arden є лідером у сфері інновацій в індустрії краси протягом останніх 120 років, і ми надзвичайно раді запустити наш перший сервіс, створений у партнерстві з Obsess. Ми працюємо як сучасний багатоканальний бізнес, що дозволяє нам розвивати рівень обслуговування клієнтів і привертати увагу нового покоління покупців до наших продуктів, - каже директор по глобальному маркетингу Revlon Мартіна Вільямсон.

Віртуальний торговий центр в Дубаї

Раніше ми розповідали, що дубайська холдингова компанія Majid Al Futtaim анонсувала відкриття віртуального торгового центру Mall of the Metaverse.

Торговий центр також буде “домом” для гіганта роздрібної торгівлі у всесвіті Decentraland.

Читайте також: Inditex розширює секонд-хенд платформу Zara

У віртуальному просторі можна буде створювати власні віртуальні активи та продавати їх, наприклад, об’єкти цифрового мистецтва.

Також відвідувачі можуть брати участь у різноманітних заходах у всьому світі, від ігор до спілкування.

HCN