MakeUp запустив онлайн-сервіс пошуку майстрів і салонів – як це працюватиме

Інтернет-магазин косметики та парфумерії MakeUp запустив новий сервіс пошуку майстрів і салонів – MakeUp Hub. У розробку вклали понад 500 тис. євро. 

Спочатку платформу протестували у Києві: компанія зібрала початкову базу фахівців і перевірила їх, а тепер сервіс доступний у всіх регіонах, розповіла PR & Marketing директорка MakeUp Ольга Кузнєцова, пише Forbes Ukraine.

Навіщо інтернет-магазину новий сервіс

За словами Кузнєцової, завдання MakeUp полягає в об’єднанні сервісів для клієнта в одному місці: покупку товарів і пошук майстрів.

На глобальному ринку вже існують подібні платформи, приміром, як Booksy у Польщі, що дозволяє знайти салон і записатися онлайн.

Нову платформу компанія розробляла більше року. Інвестиції – понад 500 тис. євро – у технології та співпрацю з партнерами. 

Після наповнення бази додамо пошук за геолокацією та онлайн-запис, а далі – просування порталу по країні, – зазначає Кузнєцова.

За пів місяця до сервісу приєднались дев’ять салонів краси та сім майстрів. Потенційним клієнтам MakeUp пропонує на своєму хабі охоплення на 9 млн клієнтів інтернет-магазину. Наразі партнерство безкоштовне.

Монетизувати платформу планують через платні функції, зокрема рекламні розміщення та просування профілів. 

Як реагують учасники ринку

Forbes Ukraine поспілкувався з тими, хто вже зареєструвався на платформі, й тими, хто цього не планує. 

Кілька місяців тому з нами звʼязався менеджер MakeUp, розповів, що запускають платформу в тестовому режимі, нам надіслали закрите посилання для додавання профілю компанії, – каже директорка салону Bednarska beauty center у Львові Мар‘яна Бура. 

Вона додала, що погодились приєднатись через те, що MakeUp – відомий бренд, проте поки що клієнтів не отримували, оскільки платформа тільки запустилась.

Деякі учасники вже називають мінуси цієї платформи.

Там усі в купі – і приватні майстри, і салони, – каже засновник мережі салонів The Girls Hairdressers Олег Москальонов. 

За його словами, реєстрація на порталі може негативно вплинути на імідж бренду.

Стилістка по волоссю Валерія Януліс розповідає, що в 2018 році в Україні вже запускали подібний застосунок, коли клієнти по локації могли знаходили майстра, бачили ціни та приклади робіт. Проте ніхто не реєструвався, оскільки основним інструментом був Instagram.

У майбутньому майстри або салони зможуть заробляти через залучення клієнтів, але до того компанії доведеться попрацювати в нуль або в мінус, каже засновниця мережі Haircut Express Ірина Погодіна. 

Платформа буде корисною для індивідуальних спеціалістів, які не мають стабільного потоку клієнтів і без CRM, запевняє власниця мережі салонів краси Backstage Каріна Дубініна. Вона вважає, що оцінювати платформу зарано.

MakeUp добре працює з особистими даними клієнтів – тепер він створив ще одну воронку для збору контактів, – додає Дубініна.

Читайте також: Виклик для Rozetka та “Епіцентр”: як DCH планує вивести Kasta у лідери українського e-commerce

Керуюча салонів New Look у Києві Аліна Юрпольська, вважає, що ця платформа, як Booking, тільки для краси – люди хочуть усе в одному місці. Клієнтів поки немає, але вона вважає, що це зміниться.