“Ставляться підозріло”: СЕО “Аврора” розповів про складнощі для українського бізнесу в Європі

Мережа мультимаркетів “Аврора” у червні відкрила вже 49-й магазин у Румунії, а до кінця 2025 року планує довести їхню кількість до 100. Крім того, ритейлер готується вийти на ринок Болгарії.

Про це під час заходу NV Велика цифрова трансформація. Діалоги про майбутнє заявив Тарас Панасенко, СЕО мережі Аврора.

Він також розповів про особливості виходу українського бізнесу на європейський ринок і зазначив, що відкривати магазини за кордоном досить довго. Наприклад, у Румунії запуск нової точки може тривати півроку.

За словами Панасенка, за кордоном підозріло ставляться до бізнесу з України, особливо уважні до таких галузей, як ритейл.

Це купа регуляцій, перший імпорт туди вивчають під мікроскопом. Тому дуже раджу не набивати синці, а використовувати досвід експертів та консультантів, — порадив СЕО мережі Аврора.

Тож відкривати бізнес у Європі важко та довго, але є і великий плюс - це прогнозовано.

В Україні ж мережа “Аврора” вже відійшла від формату one dollar store. Зараз у центрі уваги мережі - українські виробники.

У нас зараз 47% товарів (за вартістю) — це товари українського виробництва, ми співпрацюємо з понад 600 вітчизняних виробників, — розповів Панасенко.

Читайте також: Виклики для ТРЦ, нові формати та діджиталізація: головне з другого дня RAU EXPO 2025

Раніше ми розповідали, що “Аврора” почала відбудову вщент зруйнованого логістичного центру WestGate у селі Стоянка під Києвом. Детальніше про це - в матеріалі.