McDonald’s повідомляє про найбільше падіння продажів у США з часів пандемії

McDonald's зафіксував більше, ніж очікувалося, падіння порівнянних продажів у четвертому кварталі в США. Основною причиною зниження доходів стали обережні витрати клієнтів, а також нещодавній спалах кишкової палички, що пов'язаний із продукцією мережі. 

Продажі впали на 1,4% на найбільшому ринку McDonald's, що стало найбільшим падінням з часів COVID-19. Згідно з даними LSEG, аналітики оцінювали падіння на 0,4%, повідомляє Reuters.

Подібно до конкурентів у сфері фаст-фуду, таких як Yum Brands та Wendy's, McDonald's у 2024 році збільшив кількість своїх обмежених за часом пропозицій та знижок на харчування, щоб стимулювати витрати клієнтів.

Як зазначають аналітики, залежність компанії від знижок може негативно вплинути на маржу в найближчі квартали. За словами Пітера Салеха, на знижки припадає більше третини продажів. McDonald's також продовжив акцію на страви за 5 доларів з червня до грудня, а в жовтні представив Chicken Big Mac з іншими спеціальними пропозиціями.

Проте відвідуваність все ж знизилася після спалаху кишкової палички в жовтні, що змусило McDonald's тимчасово призупинити продаж гамбургерів Quarter Pounder у частині ресторанів у США.

Центри з контролю і профілактики захворювань США в грудні завершили розслідування інциденту, в результаті якого постраждали сотні людей і загинула щонайменше одна людина.

У четвертому кварталі трафік клієнтів дещо покращився порівняно з минулим роком, але це було нівельовано меншою середньою сумою, витраченою клієнтами за один візит.

Глобальні продажі компанії в одному і тому ж закладі зросли на 0,4% у кварталі, який закінчився 31 грудня, що стало несподіваним зростанням у порівнянні з очікуваннями зниження на 0,63%.

Це відбулося завдяки зростанню на 4,1% бізнес-сегменту McDonald's, де ресторанами керують місцеві партнери, на чолі з ринками Близького Сходу та Японії.

Читайте також: За яких умов McDonald’s відкриє заклади в Харкові, Запоріжжі, Миколаєві та Сумах

Акції McDonald's зросли на 1,3% на нестабільних передринкових торгах. Компанія очікує, що у поточному році операційна маржа буде в діапазоні від середніх до високих 40%, порівняно з 45,2% у 2024-му.