McDonald’s повідомляє про найбільше падіння продажів у США з часів пандемії
McDonald's зафіксував більше, ніж очікувалося, падіння порівнянних продажів у четвертому кварталі в США. Основною причиною зниження доходів стали обережні витрати клієнтів, а також нещодавній спалах кишкової палички, що пов'язаний із продукцією мережі.
Продажі впали на 1,4% на найбільшому ринку McDonald's, що стало найбільшим падінням з часів COVID-19. Згідно з даними LSEG, аналітики оцінювали падіння на 0,4%, повідомляє Reuters.
Подібно до конкурентів у сфері фаст-фуду, таких як Yum Brands та Wendy's, McDonald's у 2024 році збільшив кількість своїх обмежених за часом пропозицій та знижок на харчування, щоб стимулювати витрати клієнтів.
Як зазначають аналітики, залежність компанії від знижок може негативно вплинути на маржу в найближчі квартали. За словами Пітера Салеха, на знижки припадає більше третини продажів. McDonald's також продовжив акцію на страви за 5 доларів з червня до грудня, а в жовтні представив Chicken Big Mac з іншими спеціальними пропозиціями.
Проте відвідуваність все ж знизилася після спалаху кишкової палички в жовтні, що змусило McDonald's тимчасово призупинити продаж гамбургерів Quarter Pounder у частині ресторанів у США.
Центри з контролю і профілактики захворювань США в грудні завершили розслідування інциденту, в результаті якого постраждали сотні людей і загинула щонайменше одна людина.
У четвертому кварталі трафік клієнтів дещо покращився порівняно з минулим роком, але це було нівельовано меншою середньою сумою, витраченою клієнтами за один візит.
Глобальні продажі компанії в одному і тому ж закладі зросли на 0,4% у кварталі, який закінчився 31 грудня, що стало несподіваним зростанням у порівнянні з очікуваннями зниження на 0,63%.
Це відбулося завдяки зростанню на 4,1% бізнес-сегменту McDonald's, де ресторанами керують місцеві партнери, на чолі з ринками Близького Сходу та Японії.
Читайте також: За яких умов McDonald’s відкриє заклади в Харкові, Запоріжжі, Миколаєві та Сумах
Акції McDonald's зросли на 1,3% на нестабільних передринкових торгах. Компанія очікує, що у поточному році операційна маржа буде в діапазоні від середніх до високих 40%, порівняно з 45,2% у 2024-му.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації