McDonald’s впровадить ШІ у своїх закладах по всьому світу

McDonald's розпочинає масштабну технологічну модернізацію своїх 43 000 ресторанів, впроваджуючи штучний інтелект для підвищення точності замовлень та контролю над обладнання. 

Про це повідомляє WSJ.

Ця ініціатива спрямована на покращення досвіду клієнтів і працівників, які мають проблеми, починаючи від поломки обладнання і закінчуючи неправильними замовленнями.

Наші ресторани, чесно кажучи, можуть бути дуже напруженими. У нас є клієнти біля стійки, у нас є клієнти в проїзді, кур’єри приходять для доставки, доставка біля вулиці. Це багато для нашої команди, - зазначив головний інформаційний директор McDonald's Брайана Райса.

Компанія співпрацює з Google Cloud для впровадження edge computing, що дає змогу обробляти та аналізувати дані безпосередньо в ресторанах. Це дає змогу прогнозувати можливі несправності обладнання, такого як фритюрниці та машини для приготування морозива, запобігаючи їхньому ламанню.

Також McDonald's тестує використання комп'ютерного зору для перевірки точності замовлень перш ніж вони будуть видані клієнтам.

Окрім цього, компанія досліджує можливості голосового ШІ для автоматизації приймання замовлень та розробляє віртуального менеджера, який вирішуватиме адміністративні завдання.

Читайте також: McDonald’s повідомляє про найбільше падіння продажів у США з часів пандемії

McDonald's сподівається, що такі покращення допоможуть збільшити кількість лояльних клієнтів зі 175 млн до 250 млн до 2027 року.