Metro скасовує картки лояльності у рф і починає співпрацю з Ксенією Собчак
Компанія Metro Cash & Carry (гіпермаркети Metro), що належить німецькій групі Metro AG, відмовляється виходити з рф і починає співпрацю з місцевими знаменитостями.
Попри труднощі на російському ринку, компанія налагодила рекламну співпрацю з відомою в рф телеведучою та блогеркою Ксенією Собчак.
У проморолику на платформі YouTube вона розповідає російським споживачам, що доступ до магазинів мережі тепер став вільним для всіх покупців і в майбутньому відвідувачам більше не знадобляться спеціальні картки для здійснення покупок.
Наша мета — розвіяти стереотип недоступності Metro, — каже новий керівник компанії Йоханнес Толей в прес-релізі.
За словами аналітиків, такі нововведення викликають у них здивування. На їх думку, відмова корпорації від притаманної їй бізнес-моделі свідчить про серйозну кризу на російському ринку.
Внесення у перелік спонсорів війни
Раніше ми розповідали, що Національне агентство з питань запобігання корупції внесло компанію Metro Cash & Carry до переліку міжнародних спонсорів війни.
У НАЗК зазначають, що рішення ухвалили через позицію компанії продовжувати вести бізнес в країні агресорці.
Читайте також: Не лише Metro та Auchan: голова НАЗК Олександр Новіков розповів про компанії, що не вийшли з рф
Окрім галузі продуктового ритейлу, інтереси Metro пов’язані зі стратегічними галузями російської економіки: нафтогазовою та банківською сферами.
Це, в свою чергу, впливає на успішність роботи російської воєнної машини. З’ясувалося, що ключовий акціонер мережі Даніель Кржетинський контролює компанію, яка володіє 49% компанії Eustream, що управляє газотранспортною системою, яка транспортує російський газ до Європи.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів