Metro скасовує картки лояльності у рф і починає співпрацю з Ксенією Собчак

Компанія Metro Cash & Carry (гіпермаркети Metro), що належить німецькій групі Metro AG, відмовляється виходити з рф і починає співпрацю з місцевими знаменитостями.

Попри труднощі на російському ринку, компанія налагодила рекламну співпрацю з відомою в рф телеведучою та блогеркою Ксенією Собчак.

У проморолику на платформі YouTube вона розповідає російським споживачам, що доступ до магазинів мережі тепер став вільним для всіх покупців і в майбутньому відвідувачам більше не знадобляться спеціальні картки для здійснення покупок.

Наша мета — розвіяти стереотип недоступності Metro, — каже новий керівник компанії Йоханнес Толей в прес-релізі.

За словами аналітиків, такі нововведення викликають у них здивування. На їх думку, відмова корпорації від притаманної їй бізнес-моделі свідчить про серйозну кризу на російському ринку.

Внесення у перелік спонсорів війни

Раніше ми розповідали, що Національне агентство з питань запобігання корупції внесло компанію Metro Cash & Carry до переліку міжнародних спонсорів війни.

У НАЗК зазначають, що рішення ухвалили через позицію компанії продовжувати вести бізнес в країні агресорці.

Читайте також: Не лише Metro та Auchan: голова НАЗК Олександр Новіков розповів про компанії, що не вийшли з рф

Окрім галузі продуктового ритейлу, інтереси Metro пов’язані зі стратегічними галузями російської економіки: нафтогазовою та банківською сферами.

Це, в свою чергу, впливає на успішність роботи російської воєнної машини. З’ясувалося, що ключовий акціонер мережі Даніель Кржетинський контролює компанію, яка володіє 49% компанії Eustream, що управляє газотранспортною системою, яка транспортує російський газ до Європи.

Wiadomosci Handlowe