“Найбільше виграє e-commerce”. TikTok повернув рекламу для України
Соціальна мережа TikTok повертає рекламу для України, що була недоступною з початку повномасштабного вторгнення через ризики поширення дезінформації.
TikTok відновив рекламні інструменти першим групам клієнтів в Україні 23 квітня, йдеться у відповіді пресслужби соцмережі на запит Forbes Ukraine.
TikTok поступово закріплюється як один із ключових каналів у медіаспліті (розподіл рекламного бюджету між різними каналами – Forbes) великих брендів, – зазначив керівник відділу контекстної реклами в агентстві Netpeak Ukraine Антон Липський.
Платформою TikTok по всьому світу користується понад 1,5 млрд користувачів, за даними сервісу Statista. За цим показником вона поступається тільки глобальним лідерам Facebook, YouTube, Instagram та WhatsApp.
В Україні аудиторія TikTok може становити 9,4 млн користувачів, казав Forbes Ukraine у квітні 2024-го директор з розвитку бізнесу Kantar Ukraine Кирило Єжов.
Появу України у переліку країн для таргетованої реклами у TikTok помітив digital-маркетолог Денис Герман, який опублікував це у своєму Telegram-каналі 24 квітня. Він зазначав, що інструмент працює повноцінно через рекламний кабінет, де можна точно налаштувати параметри реклами.
Відновлення реклами в TikTok
Український бізнес після початку повномасштабної війни не мав можливості користуватися рекламою у TikTok. До цього Україна регулювалася російським офісом соцмережі, каже CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський. Його компанія була партнером соцмережі в Україні й допомагала клієнтам купувати там рекламу. У 2022-му TikTok превентивно заблокував цей інструмент в Україні, щоб уникнути поширення дезінформації.
Окремого офісу TikTok в Україні немає. З 2022-го модерація контенту і комунікація платформи з державними органами відбувається через польський офіс.
У квітні 2024-го Центр протидії дезінформації (ЦПД) почав переговори з TikTok щодо відкриття в Україні представництва соцмережі, повідомляв у коментарі Forbes голова ЦПД Андрій Коваленко. Проте вже через тиждень переговори зупинилися.
У нас не було планів його відкривати, – сказав у вересні 2024-го Forbes директор зі зв’язків з державними органами TikTok у Центральній та Північній Європі Якуб Олек.
Водночас він не відкидав можливості відновити таргетовану рекламу для українських користувачів. «Український бізнес хотів би користуватися рекламою в TikTok. Ми теж у цьому зацікавлені», – говорив Олек.
Після повернення рекламних інструментів для України TikTok буде дотримуватися “суворої рекламної політики”, каже пресслужба компанії без деталей.
Соцмережа має низку обмежень, що не можна рекламувати на платформі: тютюнові вироби, зброю, військове спорядження, азартні ігри, копії продукції відомих брендів, тварин тощо.
Кількість рекламодавців та деталі бізнес-стратегії у представництві TikTok не розголошують.
Деякі колеги по ринку і клієнти вже запустили рекламні кампанії в TikTok, але всі вони були заблоковані адміністрацією, – стверджує digital-маркетолог Герман. Він припускає, що це може бути пов’язано з відточуванням алгоритмів, які мають виявляти дезінформацію.
Як бізнесу користуватися рекламою в TikTok
Як зазначає Липський із Netpeak Ukraine, найефективнішим способом просування бренду у TikTok буде комбінація реклами, роботи з інфлюенсерами та розвитку власного акаунту.
Одна з переваг реклами в TikTok – вартість і можливість більш точного таргетування, ніж в Meta і YouTube. Поточна ціна за 1000 показів у 10–12 разів нижча, ніж у Meta через низьку конкуренцію, каже digital-маркетолог Герман. Причина – інструмент відновили для обмеженої групи користувачів. Коли доступ до нього матимуть усі, то через конкуренцію між рекламодавцями реклама в TikTok буде дешевшою в два-чотири рази, очікує Герман.
У TikTok можна автоматично створювати різні формати реклами: від коротких відео до інтерактивних зображень. Також компанія має функцію налаштування автоматичних правил для оптимізації кампаній і надає детальну статистику про їхню ефективність.
E-commerce найбільше виграє від запуску реклами в TikTok – вони зможуть точково просувати свої продукти платоспроможній аудиторії, – каже Герман.
Ймовірно, великі рекламодавці зайдуть на платформу через кілька тижнів, коли вирішиться питання модерації й блокування акаунтів.
Читайте також: TikTok запустив e-commerce платформу в трьох країнах Європи
Ефектом реклами у TikTok зазвичай є зростання попиту на бренд у пошуковиках на кшталт Google, каже Липський. За його словами, при ефективній кампанії впізнаваність бренду може зрости до 5-10% у короткостроковій перспективі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації