Зросли на 377%: Shein підвищив ціни у США на тлі торговельної війни

Онлайн-ритейлер Shein підвищив ціни на свої товари у США, що є першою ознакою впливу торговельної війни на американських споживачів.

Середня ціна на 100 найпопулярніших товарів у категорії “Краса та здоров’я” зросла на 51%, а деякі з них подорожчали більш ніж удвічі, повідомляє Bloomberg.

У категоріях товарів для дому та іграшок середнє зростання цін перевищило 30%. Набір кухонних рушників із 10 штук подорожчав на 377%. Для жіночого одягу зростання склало 8%.

Платформи електронної комерції, як Shein і Temu, зіткнулися з митами у розмірі 120% на багато своїх товарів через рішення уряду США скасувати пільгу “de minimis” для невеликих посилок із материкового Китаю та Гонконгу. 

Ця пільга давала змогу ввозити товари вартістю менше 800 доларів до США без тарифів чи митних зборів. Також Вашингтон підвищить комісію за поштове відправлення для товарів, які надійдуть після 2 травня, до 100 доларів і навіть вище після 1 червня.

Незважаючи на те, що нещодавно президент США Дональд Трамп заявляв що “інфляції практично немає” через падіння цін на енергоносії та продукти, зростання цін Shein показує іншу картину.

Як зазначає Bloomberg, продажі Shein і Temu у США зросли у березні та на початку квітня – американці активно запасалися товарами перед підвищенням цін.

Загалом ціни Shein у США з 24 по 26 квітня зросли приблизно на 10%, як показав кошик Bloomberg на платформі з 50 товарів із різних категорій. До того ж протягом цього періоду в США було знято з продажу 7 із 50 вибраних товарів. Натомість ціни Shein у Великій Британії залишилися в основному незмінними, і жоден товар не був виключений. 

Читайте також: Китайська влада перешкоджає Shein у перенесенні виробництва в інші країни

Із 43 товарів, що залишилися в кошику США, ціни на 30 зросли більше ніж на 10% за два дні.