Найгірший квартал за три роки: власник Gucci звітує про падіння продажів

Падіння попиту в Китаї та висока конкуренція посилюють тиск на люксовий холдинг Kering. Gucci, основний бренд групи, втратив 25% обсягів продажу, зупинившись на рівні 1,57 млрд євро, що стало найгіршим показником серед усіх брендів компанії.

За словами експертів, наразі Gucci перебуває у перехідному періоді, очікуючи на ефект від нових колекцій під керівництвом Демни Гвасалії, який очолив креативний напрям у березні.

Показники інших брендів наступні:

  • Saint Laurent: –9%
  • Balenciaga та Alexander McQueen: –11%
  • Bottega Veneta: +4%

Позитивна динаміка окремих брендів не змогла компенсувати загальний сильний спад, найсильніше він торкнувся регіону Азія–Тихий океан (-25%), що аналітики пов’язують зі слабкістю китайського ринку, який раніше був ключовим драйвером зростання.

Інші регіони також у мінусі: Західна Європа та Північна Америка: –13% Японія: –11%.

Початок 2025 року виявився практично ідентичним кінцю 2024-го — тільки ще гірше. Глобальний попит на люкс продовжує знижуватись. Поки що немає чітких підстав очікувати покращення ситуації найближчим часом, — зазначають експерти Citi.

Читайте також: Щоб обійти тарифи Трампа: Китай почав маркувати свої товари як корейські

Група Kering є одним з індикаторів кризи у світовому люкс-сегменті. Падіння китайського попиту, наростаюча конкуренція та відсутність нових хітів від Gucci посилюють тиск на компанію, яка намагається перезапустити своє портфоліо в умовах глобальної нестабільності.