Нова стратегія: Starbucks фіксує поступове відновлення попиту

Відома мережа кав’ярень Starbucks повідомила про менше, ніж очікувалося, падіння порівнянних продажів у першому кварталі. Це може свідчити про те, що стратегія генерального директора компанії, Брайана Ніккола, спрямована на відродження попиту, працює.

Брайан Ніккол, відомий своїм успіхом у відродженні мережі ресторанів Chipotle Mexican Grill, зараз працює над Starbucks. Він пропонує спростити меню, використовувати керамічні горнятка, розширити асортимент напоїв та батончиків, а також скоротити час очікування замовлення в кав’ярнях до менше ніж чотирьох хвилин.

Також він скоротив кількість акцій та знижок компанії, натомість намагаючись розширити маркетинг за межі програми лояльності.

За даними LSEG, світові продажі Starbucks за перший повний квартал роботи Ніккола на посаді керівника (три місяці, що закінчилися 20 грудня) знизилися на 4%, тоді як аналітики очікували падіння на 4,6%.

Інвестори шукають ранніх індикаторів того, що трансформація відбувається. Результати в цілому відповідають очікуванням, – сказав Данило Гарджуло, старший аналітик Bernstein.

Starbucks, яка наприкінці минулого року призупинила свої прогнози на 2025 рік, щоб дати Нікколу свободу для проведення реструктуризації, поступилася місцем таким конкурентам, як Luckin Coffee в Китаї, де аналогічні продажі падають вже четвертий квартал поспіль.

Водночас у компанії зросла напруженість у зв’язку з тим, що профспілка намагається організувати мережу американських бариста, оскільки переговори про укладення контракту затягнулися довше, ніж очікувалося з початку лютого минулого року.

У грудні минулого року, в один з найбільш напружених періодів для Starbucks, близько 300 кав'ярень по всій території США оголосили страйк з вимогою укладення контракту, повідомляє профспілка Workers United, що представляє працівників Starbucks.

Читайте також: Coca-Cola масово відкликає продукцію в Європі через вміст небезпечної речовини

Профспілка заявила, що за останні тижні вона подала понад 90 заяв про несправедливі трудові практики і стверджує, що компанія відступила від “шляху вперед”, який вона спільно з профспілкою оголосила минулого року.

ESM